برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

راهنمای خرید بهترین ماسک ورقه ای صورت متناسب با پوست شما

2 سال پیش

استفاده از ماسک‌ها برای سلامت و زیبایی پوست به طور معمول از زمان های قدیم مرسوم بوده، اما ماسک ورقه ای محصولی جدید هست که خیلی سریع نتیجه می ده و از اونجایی که همه به دنبال سریع ترین راه برای رسیدن به سلامت و زیبایی پوست خودشون هستن، استفاده از بهترین ماسک ورقه ای صورت، جایگاه ویژه‌ای در بین مردم پیدا کرده. ماسک‌های ورقه‌ای که بهشون ماسک‌های نقابی هم میگن، یک روش آسان و مؤثر برای تأمین فوری ویتامین‌ها و رطوبت مورد نیاز پوست هستن. علاوه بر اون برای ریلکسیشن و کاهش استرس هم مفید هستن. اما بطور کلی مزایای خیلی بیشتری دارن.


ماسک ورقه ای کره ای صورت

بهترین ماسک‌های ورقه ای معمولاً ماسک‌ ورقه ای کره ‌ای هستن که جنس پارچه‌ی بهتری دارن، حاوی ترکیبات فعال سودمندتر و امن‌تری برای پوست هستن. با یکبار استفاده ، تغییرات چهره به خوبی مشخص می شه. در واقع مخترع ماسک‌های ورقه ای، کره ‌ای ‌ها بودند، اونا برای زیباتر شدن پوست خودشون از مواد طبیعی و میوه ها و حتی گیاهان متنوعی برای تولید ماسک‌های ورقه ای استفاده می کنن. دلیل پر طرفدار بودن ماسک ورقه ای کره ای، گیاهی بودن اوناست. به طور معمول زنان کره ای در هر ساعت شبانه روز ماسک‌های ورقه ای را روی پوست خودشون قرار میدن تا به زیباتر شدن خودشون کمک کنن. معمولا ماسک‌های کره ای دارای قدرت جذب بالایی هستن و این به خاطر مواد به کار رفته در پارچه‌ی این نوع ماسک‌هاست.

انواع ماسک‌های ورقه ای کره ای از 8 ماده‌ی مختلف برای نفوذ بهتر سرم یا حلال تشکیل شده که شامل انواع زیر میشن:

  1. پنبه ای: این نوع ماسک بسیار سبک و سفید رنگه و قدرت جذب بالایی داره و خیلی نرم و صاف هست.
  2. میکروفیبر: این نوع ماسک ورقه ای یکمی ضخیم‌تر از ماسک‌های پنبه ای و شبیه پارچه‌ی ابریشم هستن که هم با پوست و هم با محیط زیست سازگارند.
  3. Cupra: مثل ماسک‌های پنبه ای هست ولی شفاف‌تر از اونه. چون از دو نوع محصول پنبه ای تولید شده و روی پوست خیلی سبک هست.
  4. Tencel: به نوعی فیبر طبیعی گفته میشه که از درختان گرفته میشه و شباهت زیادی به پارچه‌های ابریشمی داره.
  5. هیدروژل: نوع دیگه ای از ماسک ورقه ای کره ای که بیشتر مناسب برای لایه برداری پوست هست.
  6. بیو سلولز: بهترین ماسک ورقه ای کره ای که به پوست خوب می چسبه و ارزش بیشتر هزینه کردن رو داره.
  7. فویل: از بهترین انواع ماسک ورقه ای کره ای هست. آستر اون از جنس پنبه و لایه‌ی بیرونی از فویل هست که مانع تبخیر شدن رطوبت پوست میشه.
  8. زغال چوب: احتمالا از ماسک های حاوی پودر زغال و یا ماسک‌های لایه بردار زغالی استفاده کردین، ولی این محصول کمی متفاوت‌تر هست این نوع ماسک ورقه ای از پودر زغال فشرده تولید شده و قابلیت حذف تمامی ناخالصی‌ها رو از روی پوست داره.

ماسک صورت

انواع ماسک‌های ورقه ای کره ای

ماسک ورقه ای دور چشم

این نوع از ماسک‌ها به کاهش علائم پیری کمک می کنن. ترکیبات و ویتامین های موجود در انواع ماسک ورقه ای دور چشم می تونه به کسانی که در ناحیه‌ی چشم مشکلاتی مثل خط‌های ریز و چین و چروک‌های ظریف، افتادگی پوست، پف کردن، دایره‌های تیره، خشکی پوست دارن، کمک کنه. خاصیت ارتجاعی و استحکام بخشیدن به پوست، مهمترین خاصیت این نوع ماسک‌هاست.


ماسک ورقه ای لب

این نوع از ماسک‌ها خشکی لب ها را کاهش می ده و لب ها را مات و مرطوب می کنه. لب ها را با رطوبت اشباع می کنه و اونها را طبیعی و الاستیک می کنه. اگه لب های خشکی دارید استفاده‌ی مداوم از این ماسک‌ها براتون مفید هستن.


ماسک ورقه ای آبرسان

آبرسان‌ها و مرطوب کننده‌ها، باعث آبرسانی به پوست و از بین رفتن چین و چروک پوست میشن. ماسک‌های ورقه ای که مرطوب کننده‌هایی مثل هیالورونیک اسید، بوتیلین گلیکول و گلیسیرین دارن از پوسته پوسته شدن پوست جلوگیری می کنن. آلوئه ورا خاصیت پاکسازی و مرطوب کنندگی داره. ماسک ورقه ای انار به دلیل تولید کلاژن و الاستین در پوست صورت یکی از ماسک‌های مؤثر برای چین و چروک و آبرسانی پوست خشک هست.


ماسک ورقه ای هیالورونیک اسید

هیالورونیک اسیدیا هیالورونان که به اختصار HA هم گفته میشه، اسم یک ترکیب شیمیایی آلی است. هیالورونیک اسید، بدلیل توانایی جذب و نگهداری بالای آب بهترین ماده برای آبرسانی و مرطوب نگه داشتن پوست هستن و آب از دست رفته‌ی پوست رو بهش برمیگردونن و به همین دلیل چروک‌های پوست رو از بین میبرن.

مقاله پیشنهادی برای شما : راهنمای انتخاب بهترین سرم صورت

ماسک ورقه ای طلا

ماسک ورقه ای طلا خاصیت روشن کنندگی، کاهش خطوط ریز، چروک ها و لکه ها، فعال سازی سلول های پوست، جلوگیری از پیری زودرس، باز شدن چهره، کاهش سرعت تخریب کلاژن، درمان آفتاب سوختگی، درمان آلرژی ها، درمان التهاب و افزایش حالت ارتجاعی پوست رو داره.

ماسک ورقه ای کره ای

بهترین ماسک ورقه ای صورت

برخی از مؤلفه ها که در خرید ماسک ورقه ای صورت باید بهش توجه کنید موارد زیر هستن.

جنس ورقه

جنس ورقه را می تونین به عنوان یکی از مهمترین مؤلفه هایی در نظر بگیرین که در انتخاب شما مؤثر خواهد بود. برای ساخت ماسک‌های ورقه ای از پنبه و الیاف سلولزی یا کتان استفاده می شه. شاید الیاف سلولزی بهترین انتخاب ممکن برای افراد تلقی میشه، چون این دسته از محصولات می‌تونن حجم بالایی از مواد را به خودشون جذب کنن. از طرف دیگه این ترکیبات می تونن مواد جذب شده را به شیوه ای مناسب انتقال بدن. همین مورد هم باعث شده تا این محصولات گزینه ای بسیار ایده آل برای مردم محسوب بشن.

ترکیبات موجود

ترکیبات موجود در ماسک‌های ورقه ای یکی دیگه از مؤلفه های مهمی هست که باید در زمان خرید بهش دقت داشته باشین. در واقع مواد فراوانی وجود داره که به صورت ماسک ورقه ای ساخته میشن. اما در بهترین حالت ممکن، می تونیم بگیم که مواد مرطوب کننده، بهترین نتیجه‌ی ممکن رو با ماسک‌های ورقه ای میدن. بنابراین بهتره اولویت خودتون رو روی اون دسته از ماسک‌های ورقه ای بذارین که وظیفه‌ی آبرسانی پوست رو دارن .

برند سازنده

برند سازنده هم یکی از مهمترین و البته حیاتی‌ترین فاکتورهایی هست که باید در زمان خرید ماسک ورقه ای بهش دقت کنید. بیشتر شرکت های سازنده‌ی مواد بهداشتی، اقدام به ساخت ماسک‌های ورقه ای می کنن. اما در این بین، تولیدات برندهای معروفی چون اوردینری، بیوآکوا و لانبنا بیشتر از سایر برندها موفق بوده. اگرچه برند‌های موفق زیاد دیگه ای هم وجود داره اما سعی کنید در زمان انتخاب، صرفا از کمپانی‌هایی خرید کنید که اعتبار کافی دارن.

تعداد ترکیبات

در انتخاب یک ماسک خوب باید یکمی وسواس به خرج بدین، ترکیبات بیشتر به معنی بهتر بودن اون نیست. معمولا ماسک‌های ورقه ای دارای حدود 20 ترکیب هستن. اگه لیست ترکیبات بیشتر از 30 ماده بود، باید به دقت، اونا رو بررسی کنید. چرا که حجم بالای ترکیبات میتونه پوست رو خسته و تحریک‌پذیر کنه.

ماسکی با ترکیبات طبیعی انتخاب کنید، بهتره که موقع انتخاب ماسک، به ترکیباتش هم توجه کنید، مواد طبیعی برای هر نوع پوستی بهترن و تاثیرگذاری بیشتری دارن. ماسکی رو انتخاب کنید که حتما روی اون کلمه‌ی“ارگانیک” حک شده باشه و عصاره‌های کیوی و یا آلوئه ورا داره. از ماسک‌هایی که رنگ‌های مصنوعی، پارابن یا روغن‌های معدنی دارن، استفاده نکنید چون به پوست آسیب می‌رسونن

شما میتونید بهترین ماسک ورقه ای کره ای با مواد طبیعی و بدون حساسیت رو از فروشگاه اینترنتی فرین بیوتی خریداری کنید .

برای خرید ماسک ورقه ای کلیک کنید

ماسک صورت

نکات استفاده از ماسک ورقه ای صورت

  • قبل از استفاده از ماسک، صورت خودتون رو تمیز کنید! قرار دادن ماسک روی پوست آلوده و آرایش‌دار فایده که نداره ضرر هم داره! بنابراین همیشه قبل از استفاده از ماسک صورت آرایش خودتون رو با میسلار واتر یا شیر پاک کن تمیز کرده، سپس به کمک ژل یا فوم شستشوی صورت، پوستتون رو به آرومی بشورین. حتما برای شستشوی صورت از آب ولرم استفاده کنید. بعدش پوست را به آرومی با یه حوله‌ی تمیز خشک کنید.
  • اگه بعد از شستشوی صورت با فوم یا ژل از تونر استفاده کنید بهتره. چون تونر باعث میشه آلودگی‌های باقی‌مانده در اعماق پوست پاکسازی بشن و منافذ پوست رو برای جذب مواد مغذی موجود در ماسک آماده‌تر می‌کنه. اگه منافذ آلوده باشن مواد مغذی نمی‌تونن به خوبی جذب پوست بشن..
  • استفاده از کرم مرطوب کننده و کرم دور چشم بعد از استفاده از ماسک ورقه ای می‌تونه اثر ماسک را دو برابر کنه. کافیه بعد از بلند کردن ماسک از روی پوست و جذب شدن باقیمانده‌ی مواد، کمی مرطوب‌کننده و کرم دور چشم بزنین تا رطوبت و تمام مواد مغذی در پوستتون حبس شده و تبخیر نشه.
  • به جنس الیاف ماسک توجه کنید که از چه موادی ساخته شده. ماسک هایی که از جنس پنبه هستنن، حساسیت کمتری ایجاد می‌کنن. اما اسنس این ماسک ها به راحتی چکه می کنه. برای جذب بهتر، در این ماسک‌ها از تنسل استفاده می شه. Tencel الیاف درخت اکالیپتوس هست که با فناوری نانو ساخته شده و خیلی شبیه به پنبه است. از طرفی، الیاف سلولزی از منابع طبیعی ساخته شده و در این صنعت استفاده زیادی هم از اونا میشه.
  • اغلب اوقات علت گران بودن قیمت برخی ماسک‌ها به دلیل الیاف بکار رفته در اونا هست. ماسک‌های ارزان از پنبه یا تنسل به تنهایی ساخته می شن، اما به این معنی نیست که این ماسک‌های ورقه ای بی کیفیت و بد هستن

ماسک کره

  • اگه از ماسک به منظور رطوبت رسانی و تسکین دهندگی استفاده می‌کنید، نیازی به ماسک‌های گران قیمت ندارین. در بعضی از انواع ماسک‌های ارزان و بی کیفیت، از سرم‌هایی استفاده می‌شه که خیلی زود تبخیر میشن و رطوبت را از لایه‌های عمیق پوست جذب می‌کن. لازم نیست حتماً از ماسک‌های گران قیمت استفاده کنید، ولی فریب ارزانی را هم نخورید و به پوست خود آسیب نزنید.
  • اگه ماسک نقابی خریداری‌شده حاوی مقدار زیادی الکل هست، توصیه می‌کنیم از اون به طور مکرر استفاده نکنید. چرا که الکل بعد از مدتی باعث خشکی و حساسیت پوست شما میشه.
  • ماسک‌های پوست درمان کننده‌ی پوست نیستن و به عنوان مکمل در کنار روتین‌ها استفاده میشن و باعث آبرسانی پوست میشن. بعضی ماسک‌ها موقتا به جمع شدن منافذ و کاهش جوش کمک میکنن ولی استفاده از ماسک‌ها در کنار روتین تاثیرشو ۲ برابر میکنه. هر روز از ماسک‌ها استفاده نکنید، نهایتا هفته‌ای 2 بار مجاز به استفاده هستین و حتما نباید کل صورتتون رو ماسک بزنید قسمت بینی، پیشونی و چونه قسمت‌های چرب صورت هستن که از ماسک های کنترل چربی باید استفاده کنید.
هدف از استفاده از ماسک‌های ورقه‌ای، تغذیه کردن و آبرسانی به پوست شما هست نه پاک سازی و یا لایه بردار، بنابراین این ماسک‌ها نمی‌تونن تاثیری رو که ماسک‌های لایه بردار و پاک سازی کننده (مثل ماسک خاک رس و … که خمیری هستند و باید شسته بشن) دارن روی پوست اعمال کنن و نباید جایگزین اونا بشن.
از محصولات مرتبط هم دیدن فرمایید
11,000
آبرسان و نرم کنندهترمیم کننده پوست صورتجوان ساز و شاداب کنندهحاوی عصاره طبیعی شیر گاوضد چین و چروک و لیفت کنندهروشن کننده و حاوی مواد مغذیکوچک کننده منافذ باز پوست صورتمناسب انواع پوست و ضد حساسیتهر ماسک برای استفاده...
تمام شد!
12,000
کوچک کننده منافذ افزایش اکسیژن رسانی کنترل کننده چربی پوستتهیه شده از نمک سیاه دریاپاکسازی صورت و منافذ بازضد جوش و ضد چین و چروکترمیم کننده و نرم کننده پوستبالا برنده جریان خون زیر پوستشاداب کننده و جوان کننده...
تمام شد!
11,000
حاوی ویتامین سیضد لک و ترمیم کنندهآبرسان و شاداب کننده صورتبالا برنده جریان خون زیر پوستجوان کننده تقویت کلاژن پوستکمک به کوچک تر شدن منافذ باز روشن و شاداب کننده پوست صورتهر ماسک قابل استفاده برای ۱ تا ۳ باروزن ۲۵...
تمام شد!
11,000
حاوی عصاره گیلاسحاوی مقادیر بسیار زیاد کلاژن نرم و مرطوب کننده و ابرسان لبکاهش چروک های اطراف لب و خط لبخندرفع تیرگی و روشن کنندگی پوست لب هابهبود خشکی و ترک و پوسته شدن لب هاقابلیت استفاده برای خانم ها و اقایان و...
22,000
ارام بخش و التیام بخشرفع خستگی و درد چشم هاحاوی عصاره گیاه اسمانتوسباعث آبرسانی دور چشم میشودحاوی عصاره گیاه بابونه و گل رزبسیار موثر برای خستگی و تیرگی حاوی عصاره اسطخدوس ارام بخشهر بسته حاوی یک عدد پچ گرمایشی استکمک...
مقالات مرتبط با این محصول

دسته بندی محصولات