فرین بیوتی متعهد است که در روزهای کاری طی بازه های اعلام شده سفارش های ثبت شده را به دست کاربران خود برساند. در صورت بروز مشکل و عدم امکان ارسال سفارش بنا بر شرایط و حجم سفارش ها در بازه ی مشخص شده, فرین بیوتی این حق را برای خود محفوظ می دارد که بازه ی ارسال را به نزدیک ترین بازه ی ممکن تغییر دهد و این مورد را به همراه بازه ی جدید از طریق تماس, پیامک یا ایمیل به اطلاع مشتری برساند.
در صورت عدم دریافت بسته توسط کاربر, بسته به فرین بیوتی بازگشت داده می شود و بازه ی جدیدی برای ارسال با کاربر هماهنگ خواهد شد. لازم به ذکر است که در صورت عدم پاسخگویی کاربر, سفارش لغو می شود و هزینه ی پرداخت شده به اعتبار کاربر منتقل خواهد شد.
تحویل بسته ها از طریق الو پیک در شهر تهران در حال حاضر امکان پذیر می باشد و بعلت تعدد سفارش ها امکان اعلام زمان دقیق رسیدن پیک وجود نخواهد داشت. هزینه ارسال با پیک در مقصد از مشتری اخذ میگردد
بازه ی مشخص شده در سایت برای شهرستان های دیگر به غیر از تهران, بازه ای است که بسته به پست تهران تحویل می شود و کاربر باید برای پیگیری وضعیت بسته, از طریق کد رهگیری مرسوله ی پستی در سایت شرکت پست اقدام نماید.
مسئولیت صحت آدرس و اطلاعات وارد شده در سفارش بر عهده ی کاربر می باشد و چنانچه کاربر در ثبت آدرس یا کد پستی دچار اشتباه شده باشد, هزینه ی ارسال مجدد بسته به آدرس صحیح بر عهده ی کاربر می باشد.