برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

8 مدل از بهترین پرایمر و کانسیلر کانتورها

2 سال پیش

پرایمر چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

پرایمر، پایه اساسی برای زیرسازی و آرایش صورت است که باعث یک‌دستی و ماندگاری آرایش می‌شود. فرقی نمی‌کند که اهل آرایش غلیظ باشید یا ترجیح دهید فقط از یک کرم مرطوب‌کننده و بالم لب استفاده کنید، وقتی می‌خواهید پوستی درخشان داشته باشید یا پایه صاف و یکدستی برای زیرسازی آرایش خود ایجاد کنید، پرایمر یک محصول آرایشی عالی است. ترکیبات این ماده در کرم، ژل و پودر وجود دارد. با وجود اینکه مرطوب‌کننده‌ها نیز پوست را نرم می‌کنند، اما پرایمر پوست را برای استفاده از مرطوب‌کننده رنگی (کرم BB و CC) یا کرم‌های زیرساز آماده می‌کند و پایه‌ای برای ماندگارتر شدن آن‌ها در طول روز ارائه می‌دهد.مواد تشکیل دهنده پرایمرها، پلیمرهایی برپایه سیلیکون مثل دایمتیکون هستند زیرا اثرات نرم‌کنندگی فوق‌العاده‌ای دارند.

پرایمر و زیر ساز حرفه ای آرایش ایت ایو primer 8eo

پرایمر و زیر ساز آرایش 8eo

ویژگی های پرایمر و زیر ساز  حرفه ای آرایش 8eo

  • نرم کننده و آبرسان قوی پوست صورت
  • کوچک کننده منافذ باز پوست
  • زیر ساز عالی آرایش
  • مانع از چرب شدن و تعریق پوست و برق زدن آرایش
  • پوشاننده لک ها و جوشهای پوستی
  • یکدست کننده آرایش روی پوست صورت

پرایمر رنگی و زیر ساز حرفه ای آرایش زوسان  Zoo.Son Beautecret Primer

پرایمر رنگی و زیر ساز آرایش

ویژگی های پرایمر رنگی و زیر ساز آرایش زوسان

 یکی از وظایف پرایمر زوسان مراقبت از پوست است که این را می‌توان در خاصیت ضد چروک، روشن کنندگی، آبرسانی، مرطوب کنندگی و نرم‌کنندگی آن عنوان کرد.

پرایمر بنفش :

 استفاده از یک پرایمر بنفش پیش از آرایش می تواند این مشکل را برطرف سازد زیرا این رنگ، زردی پوست را خنثی می کند و موجب می شود تا پوست درخشان تر و جوان تر به نظر بیاید.

پرایمر صورتی :

اگر خسته و کسل هستید و قصد دارید پس از ساعت ها کار به مهمانی بروید، برای بازگرداندن شادابی و نشاط به پوست خود حتما پیش از آرایش از پرایمر صورتی استفاده کنید تا نتیجه فوق العاده آن را با چشم های خود مشاهده کنید.

پرایمر سبز : 

پرایمرهای سبز رنگ کاملا برای خنثی کردن رنگ قرمز صورت طراحی شده است و به همین دلیل به هیچ وجه پوست را سبز نمی کند بلکه تنها قرمزی آن را از بین می برد و رنگ پوست صورت را کاملا یکدست و خنثی می سازد. در صورتی که قرمزی پوست تنها در چند نقطه از صورت وجود دارد می توانید از پرایمر رنگی بر روی همان نقاط و مثلا برای درمان جوش استفاده کنید. اگر قرمزی پوست شما زیاد است، می توانید از این پرایمر در کلیه نقاط پوست خود استفاده کنید.

پرایمر و زیر ساز آرایش آرت اسکین ARTSKIN Make Up Primer

پرایمر و زیر ساز آرایش آرت اسکین


مزایای پرایمر و زیر ساز آرایش آرت اسکین :

پرایمر بی رنگ آرت اسکین منافذ پوست را کوچک میکنند ، در نتیجه تولید چربی پوست به حداقل میرسد . وقتی چربی پوست به حداقل رسید ماندگاری آرایش افزایش میابد و آرایش روی صورت مات و طبیعی دیده میشود.

پرایمر و زیر ساز آرایش

 پرایمر و زیر ساز آرایش طبیعی ونزن کاملا طبیعی بوده و بر پایه شیر می باشد ، منافذ بزرگ پوست را کوچک میکند و پوستی صاف و یکدست برای پایه آرایش آماده میکند . پرایمر و زیر ساز آرایش طبیعی ونزن پوست را روشن تر می کند. ویتامین سی موجود در پرایمر ونزن باعث بهبود جریان خون و شادابی پوست میشود و همچنین ویتامین سی با در هم شکستن رنگی شدن سلولهای پوستی  به مقابله با لکه های پوستی پرداخته و آنها را روشن تر میکند .ا سیدهای چرب امگا 3 موجود در پرایمر ونزن باعث نرمی پوست و افزایش شادابی پوست می شود ، رنگ صورت را یکدست کرده و لکه های پوستی را از بین می برد و پوست را از تاثیر های اشعه فوق بنفش محافظت میکند .

کانسیلر

کانسیلر چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

کانسیلر به خودی خود برای پوشاندن لکه ها استفاده می شود. به عبارتی ابزار آرایشی اصلاح کننده ناهماهنگی رنگ های سطح پوست صورت است. به هر اندازه که صلاح دیدید می توانید استفاده کنید.از این محصول می‌توانید برای خط‌های خنده عمیق نیز استفاده کنید. برای روی چانه و پیشانی و تیغه بینی نیز از کانسیلر استفاده کنید. برای برجسته‌تر نشان دادن لب‌ها نیز می‌توانید در اطراف لب و خط لب از کانسیلر استفاده نمایید.از کانسیلر می‌توانید زیر خط گونه نیز بزنید تا خط گونه را عمیق‌تر نشان دهید.

کانسیلر در کدام قسمت های صورت استفاده می شود؟


با کانسیلر میتوانید حلقه های تیره زیر چشم را بپوشانید؛ برای پوشاندن لکه های زیر چشم حتما باید از کانسیلری استفاده کنید، که دو درجه از پوست شما روشن تر است؛ کانسیلر را به اندازه دو مثلث زیر چشم پوشانده و با اسفنج و یا بیوتی بلندر آن را محو کنید.اگر دور بینی قرمزی دارید با کانسیلر آن را حذف کنید. آکنه، سیاهی چشم، جای جوش و جای زخم را می توان با کانسیلر پنهان کرد تا پوستی بدون لک را ایجاد کرد، با یک براش کانسیلر جای جوش را روی صورت خود حذف کنید.


کانسیلر فول کاور تایلامی Tailaimei Makeup Cover Perfection Concealer

کانسیلر فول کاور تایلامی

  • حالتی کاملا مات و مخملی به پوست می دهد.
  • پوشش دهی صاف و یکدست دارد
  • دارای تک شماره با رنگ روشن طبیعی و با خرید 3 عدد با پک و بسته بندی شیک ارسال می شود.
  • پوشش لک ، جوش ، جای جوش کک و مک می باشد.
  • پوشش دهنده سیاهی و تیرگی دور چشم است.
  • مناسب برای پوشاندن چین و چروک های ریز صورت است.
  • پوشش کامل سیاهی، پف و خطوط زیر چشم است.


کانسیلر فول کاور یانگمی Yangmei Liquid Concealer Full Coverage

کانسیلر فول کاور یانگمی

  • دارای دو شماره رنگی است ، شماره 1 برای پوستهای روشن است و شماره 2 برای پوست های گندمی می باشد .
  • کانسیلر باید یک شمار روشن تر از رنگ پوستتان باشد .
  • پوشش لک ، جوش ، جای جوش کک و مک می باشد.
  • پوشش دهنده سیاهی و تیرگی دور چشم است.
  • مناسب برای پوشاندن چین و چروک های ریز صورت است.
  • پوشش کامل سیاهی، پف و خطوط زیر چشم است.


کانسیلر هایلایت کانتورینگ دو سرTLM Tai Lai Mei Wonder stick highlight and contour

کانسیلر هایلایت کانتورینگ دوسر

ویژگی های برجسته کانسیلر هایلایت کانتورینگ دو سر:

  • بافت بسیار سبک و نرم دارد
  • کانتور و کانسیلر در یک محصول شیک و دو سر است
  • دارای 3 رنگ مجزا است.
  •  شماره 101 برای پوست های رنگ روشن است.
  • شماره 102 برای پوستهای گندمی رنگ است .
  • شماره 103 برای پوستهای به رنگ تیره است.
  • پوشانندگی بالا و فید راحت است .


کانتور کانسیلر دو طرفه ایمیجز images

کانتور کانسیلر دو طرفه ایمیجز

کانتور چیست وچه ویژگی هایی دارد؟

کانتور برای زاویه سازی ، تقویت و نمایان کردن ویژگی های صورت استفاده میشود.بهترین محصولی که میتوانید برای کانتور کردن استفاده کنید باید حالت کرمی داشته باشد که در نهایت ظاهر مات برای پوست ایجاد کند. اگر از کانتور هایی که حالت استیکی دارند استفاده کنید تسلط بهتری به هنگام کانتورینگ صورت خواهید داشت.

کانتور در کدام قسمت های صورت استفاده میشود؟

کانتور از سایه تیره و سایه روشن تر تشکیل شده است.سایه تیره تر کانتور را در کناره های بینی، زیر استخوان گونه و لبه پیشانی نزدیک رویش خط مو استفاده میکنند.سایه روشن تر از کانتور باید در پل بینی، بین ابروها و چانه که برجسته هستند بمالید.

چطور کانتور را روی صورت محو کنیم؟

بعد از اینکه کرم کانتور را بر روی قسمت های مختلف صورت قرار دادید باید با استفاده از یک بیوتی بلندر مرطوب ، تمام قسمت های صورت که کرم کانتور تیره دارند را با ضربات ممتد و آرام روی پوست پخش کنید تا هیچ خط تیز و پر رنگی از کرم کانتور روی پوست باقی نماند ، به هیچ عنوان اسفنج را روی پوست نکشید. زیرا در این صورت کرم پودر نیز از روی پوست پاک خواهد شد و کانتور دقیق و حرفه ای نخواهید داشت.

و نهایتا اینکه:

داشتن صورت زیبا و دلخواه در مهمانی ها و بیرون از خانه بسیار مهم است و این روزها رایج شده تا از بهترین و حرفه ای ترین تکنیک ها برای آرایش صورت استفاده کنند ، برای این منظور برجسته کردن نقاط قوت صورت و از بین بردن نقاط تیره و خطوط یکی از این تکنیک های کلیدی است و در این مقاله خواستیم با معرفی بهترین پرایمر ، کانسیلر و کانتور شما را در این مسیر همراهی کنیم ، امیدوارم مفید بوده باشد.

مقاله پیشنهادی برای پاکسازی عمیق منافذ پوست از انوع آلودگی ها : تونر چیست و راهنمای استفاده از تونر

از محصولات مرتبط هم دیدن فرمایید
79,000
نرم کنندهابرسان قویکوچک کننده منافذزیر ساز عالی ارایشدارای بارکد اصالت کالاپوشاننده ایرادات پوستجلوگیری از ماسیدن ارایشجلوگیری از برق افتادن ارایشاماده کننده پوست برای ارایشمانع از چرب شدن و تعرق پوستیکدست کننده ارایش...
69,000
کنترل کننده چربی پوسترنگ چهره را روشن می کندماندگاری ارایش را بالا میبردکوچک کننده منافذ باز پوستدرنگ پوست را یکدست میکنددارای 3 رنگ برای انواع رنگ پوستقابل استفاده برای خانم های باردار مرطوب کننده حفظ رطوبت...
تمام شد!
42,000
مات کننده ارایشکنترل کننده چربی زیر ساز ارایش حرفه ایبالا برنده ماندگاری آرایشکوچک کننده منافذ باز پوستمانع از برق افتادن و چرب شدن پوستبه حداقل رساندن ظاهر منافذ بزرگ پوستپوست را نرم لطیف صاف و کاملاً شاداب میکندحجم...
تمام شد!
70,000
پایه طبیعی و شیرخطوط ریز را پر می کندکاهش فوری اندازه منافذ رنگ چهره را روشن می کندماندگاری ارایش را بالا میبردرنگ پوست را یکدست می کندمنافذ پوست را کاهش می دهداسیدهای چرب امگا 3 و ویتامین Cکنترل درخشش آرایش در طول...
تمام شد!
35,000
جلوه کاملا مات و مخملی پوشش دهی صاف و یکدستدارای تک شماره با رنگ روشن طبیعیپوشش لک جوش و جای جوش کک و مکپوشش دهنده سیاهی و تیرگی دور چشممناسب برای پوشاندن چین و چروک های ریزپوشش کامل سیاهی، پف و خطوط زیر چشمبافت بسیار...
تمام شد!
57,000
بافت سبک و نرمپوشش دهی عالیارائه شده ۲رنگ کاربردیغلیظ و به صرفه با ماندگاری بالامناسب براي گودي و تيرگي زير چشمرنگ یک مناسب پوست های روشنرنگ دو مناسب پوست های گندمیپوشش دهی سیاهی، پف و خطوط زیر چشمپوشش دهی جای جوش و...
35,000
بافت بسیار سبک و نرم پوشانندگی بالا و فید راحت محو سریع سیاهی و گودی دور چشم پوشش دهی چین و چروک دور چشم دارای دوسر مجزا به صورت پیچی رنگ بسیار پر کاربرد و شیک از بین بردن جوش و جای جوش
تمام شد!

دسته بندی محصولات