برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

معرفی زیباترین و به روزترین مدلهای کاشت ناخن

1 سال پیش

داشتن دست‌هایی زیبا علاوه بر داشتن پوست دست صاف و سالم ، به داشتن ناخن‌هایی زیبا نیز وابسته است شاید به همین دلیل است که خانم‌ها این روزها زیاد به سمت روش‌های زیباتر کردن ناخن‌ها مانند کاشت ناخن رو آورده‌اند. البته علاوه بر زیبایی دلایل دیگری چون مشکلات ناخن‌ها و داشتن ناخن‌های بدفرم و بد رنگ و یا ناخن های نازک و شکننده خیلی‌ها را ترغیب به انجام این عمل می‌کند. کاشت ناخن مخصوصا برای کسانی که ناخن‌های ضعیف و شکننده دارند و همچنین افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند مناسب است و مانع عادت جویدن ناخن می‌شود.این روزها کمتر شخصی را می توان یافت که آشنایی با کاشت ناخن نداشته باشد. در ادامه به بررسی انواع مدلها و روشهای کاشت ناخن میپردازیم:

کاشت ناخن چیست؟

کاشت ناخن به نوعی از طراحی و ایجاد ناخن در افرادی که دارای ناخن های زیبایی نیستند و یا از مشکلات ناخن رنج می برند گفته می شود که توسط انواع مختلفی از ژل و پودر ها در سالن های زیبایی انجام می پذیرد. این روزها کمتر کسی است که تمایلی به طراحی و کاشت ناخن نداشته باشند، اکثردختر خانم ها ،  بانوان و عروس خانم ها به دلایلی مختلف روی به طراحی ناخن و کاشت می آورند، اصولا کاشت ناخن برای کسانی توصیه می شود که، به هر دلیلی قادر به داشتن ناخن های طبیعی نبوده و این امر در روحیه و اعتماد به نفس آنها تاثیر منفی میگذارد.

9 مدل از زیباترین و شیک ترین مدلهای کاشت ناخن

روش‌های زیباسازی ناخن‌ها پس از مراحل کلاسیک مانیکور و پدیکور، به انواع کاشت ناخن محدود شده که دارای قابلیت هایی مختلف در ایجاد زیبایی در ناخن‌ها می‌باشند و هر یک از این روش‌ها به مواد و وسایل به کار رفته در آن‌ها می‌توانند تضمین کننده نوع و حالت خاصی از زیبایی در این ناخنها باشند.در حالت کلاسیک دو نوع اصلی از انواع کاشت ناخن وجود دارد که بقیه روش های متنوع آن، از همین دو روش ابتدایی مشتق شده و حالاتی گوناگون و همچنین دوامی متغیر را در زیبایی و استحکام ناخن ها ایجاد می نمایند. شیوه قلم گذاری و پخش مواد در این روش ها از یکدیگر متفاوت بوده و در بسیاری از موارد می توان با اضافه نمودن انواع زیورآلات مخصوص ناخن، شاخه های جدیدی از انواع کاشت ناخن را به وجود آورد.دو نوع اصلی کاشت ناخن به کاشت ناخن پودری و کاشت ناخن ژله ای معروف هستند ، در ادامه مطلب به معرفی انواع روشهای کاشت ناخن بر پایه این دو نوع اصلی میپردازیم:

9 مدل از لاکچریترین مدلهای کاشت ناخن

1. کاشت ناخن ژله ای :

کاشت ناخن ژله ای یکی از دسته کاشت های بسیار زیبا و با دوام است که در مقایسه با روش های دیگر می تواند جذابیت بسیار زیادی را برای ناخن ها ایجاد کند. در این نوع از کاشت از ژل در سه مرحله با نام های بیلدینگ ژل ( ژل زیر سازی )، فینیشینگ ژل ( ژل استحکام دهنده ) و تاپ شاین ( ژل نهایی درخشان ) استفاده می شود. ابتدا بر روی ناخن ها زیر سازی و سوهان کشی و مانیکور انجام می شود و پس از اعمال محلول ضد قارچ بر روی ناخن ها مراحل ژل گذاری انجام خواهد شد. در انتها بر روی این نوع از کاشت می توان از انواع مدل دیزاین همچون فرنچ، لاک و انواع مدل از طراحی های شیک و ساده استفاده کرد. پس از هربار ژل زدن بر سطح ناخن ها باید دست را در دستگاهی به نام UV قرار داد و در انتها به وسیله ماده کلینز، حالت چسبندگی آن را از بین برد. دوام این نوع از انواع کاشت ناخن در حدود دو هفته بوده و انجام آن در مناطقی با رطوبت بالا توصیه نمی شود.

2. کاشت ناخن پودری

در این روش که از معروف ترین انواع کاشت ناخن می باشد، به وسیله پودر اکریلیک (با رنگهای تعریف شده) و لیکوئید به ساخت لایه ای محکم از ترکیب این دو ماده پرداخته شده و به وسیله پرایمر در زیر سازی ناخن و سوهان کشی های مختلف در سطح کاشته شده می توان استحکام و همچنین فرم زیبای ناخن ها را تضمین نمود. کاشت ناخن پودری از پرکاربردترین و با دوام ترین انواع کاشت ناخن بوده و استحکام بالایی در اثر ضربات از خود نشان می دهد. مدرن ترین شیوه کاشت ناخن پودری، گریم ناخن می باشد که صدف ناخن را کشیده تر و خط لبخند را در ظاهر ناخن ها زیباتر می نماید.

طرح ناخن شیک و با کلاس

3. کاشت ناخن قالبی یا دوآل

در این روش از یک قالب که یک ناخن مصنوعی است استفاده می گردد، ابتدا ناخن مصنوعی را با ابعاد ناخن های شما هماهنگ خواهند کرد. پس از آن مواد کاشت داخل ناخن مصنوعی طراحی شده و سپس ناخن مصنوعی را بر روی ناخن طبیعی شما قرار داده و فشار می دهند. پس از گذشت مدت زمان کوتاهی مواد کاشت خشک شده و ناخن مصنوعی از روی دستان شما بلند خواهد شد.در این روش سوهان کشی بر روی ناخن انجام نمی گیرد و در نهایت ممکن است ظاهر ناخن هایتان به آن شکلی که دوست دارید نباشد و دیگر اینکه هواکشی و شکستگی این مدل کاشت ناخن زیاد است. بنابراین این روش از دسته روش هایی است که آنچنان استقبالی از آن نشده و امکان ایجاد عفونت های قارچی نیز در آن بسیار بالاست. به علاوه اینکه این روش دارای ماندگاری زیادی نیست.

4. کاشت ناخن به روش فیبر یا گیاهی

در انواع کاشت ناخن به روش گیاهی یا فیبر بدون استفاده از هرگونه مواد حساسیت زا تنها با گذاشتن الیافی طبیعی به عنوان تیپ که همانند کاغذهای بریده شده می باشد، به کاشت ناخن پرداخته می شود. مواد کاشت ناخن فیبر مانند مواد ژله ای بوده اما دارای فرمولاسیونی متفاوت از مواد کاشت ژله ای ناخن می باشد همچنین پس از هر مرحله، باید دست را درون دستگاه UV قرار داده و به روش معمول سوهان کشی انجام شود.

طرح کاشت ناخن اکلیلی و میکس

5. کاشت ناخن اکلیلی

این نوع از کاشت ناخن از مشتقات کاشت ناخن پودری بوده و با استفاده از اکلیل های مختلف در قسمت فرنچ ناخن ها، به طراحی دائم تا ترمیم بعدی ناخن ها اقدام می شود. این نوع کاشت ناخن با استفاده از یک مایع مونومر و پودر پلیمر کاشت ناخن صورت می گیرد. ناخن های آکریلیکی تنها با قرارگیری در هوای محیط سفت شده و مانند ناخن طبیعی دیده می شوند.

6. کاشت ناخن دیپینگ

کاشت دیپینگ ناخن به کاشتی گفته می‌شود که در آن از ابزاری مانند قلم و لیکویید استفاده نمی‌شود. دیپینگ در واقع یک کاشت سبک و بسیار ظریف است که برای انجام آن روی ناخن فقط پرایمر و پودر کاشت مورد استفاده قرار می‌گیرند. این روش برای افرادی مناسب است که به ظرافت دستان خود اهمیت ویژه‌ای می‌دهند.روش انجام کار به این ترتیب است که پس از آماده سازی و زیرسازی ناخن ها و زدن ضد قارچ باید یک لایه پرایمر به سطح ناخن زده و سپس تمام ناخن را به یکباره و به شکل عمود در پودر فرو ببریم. در این روش باید جهت ایجاد حجم دلخواه در ناخن ها، این مراحل را چندین بار تکرار نمائیم. در نهایت سوهان کشی و بافرینگ انجام شده و ناخن ها را پولیش می کنیم.

کاشت ناخن فرنچ یا فرنچ دائمی

7. کاشت ناخن سیلک

کاشت ناخن سیلک یا ناخن های بسته بندی شده ابریشم ، ناخن هایی که تکه های کوچک ابریشم دور آنها پیچیده شده است. این روند برای ناخن های کوتاه تر ایده آل است و برای کمک به حفظ قدرت آنها استفاده می شود.با این حال ، این ناخن های بسته بندی را می توان با ناخن های بلند نیز استفاده کرد و می توان آنها را فرم داد ولی بیشتر برای ناخن های کوتاه بهتر است.در این روش از انواع کاشت ناخن ، حالت طبیعی ناخن ها حفظ شده و با چسباندن لایه ای از جنس ابریشم (یا فایبر گلاس) بر روی ناخن طبیعی یا تیپ گذاری شده به ایجاد ضخامتی مناسب بر روی ناخن ها می پردازیم. سپس برای محکم نمودن صدف ناخن ها، از چسب مخصوص استفاده کرده و در هر مرحله نیز از اسپری فیکس کننده استفاده می نمائیم.

8. کاشت ناخن فرنچ یا فرنچ دائمی

یکی از پرطرفدارترین روش های طراحی ناخن از گذشته تاکنون، مدل فرنچ است. کاشت ناخن فرنچ به این صورت است که بستر ناخن تا خط لبخند به رنگ روشن یا بی رنگ بوده و خط لبخند به بعد با رنگ سفید طراحی می شود ، در انتها از پودر اکریلیک کلیر یا صورتی ملایم برای کاور نمودن تمامی صدف ناخن استفاده نمود، باقی سوهان کاری ها و همچنین بافرینگ و شاینیگ به حالت کلاسیک انجام می شود. فرقی نمی کند که ناخن هایتان کوتاه باشد یا بلند، گرد باشد یا نوک تیز؛ چرا که فرنچ ناخن روی انواع ناخن ها مناسب بوده و طرح زیبایی را خلق می کند. در برخی مواقع، افراد برای زیبایی بیشتر طراحی ناخن فرنچ، روی یکی از ناخن ها (معمولا ناخن حلقه) را با نگین یا سایر اکسسوری ها، دیزاین می کنند. حتی می توان یکی از ناخن ها را با رنگ دیگری البته از خانواده همان رنگ فرنچ، طراحی کرد.

کاشت ناخن بیبی بومر یا کاشت ناخن هایلایت

9. کاشت ناخن بیبی بومر یا کاشت ناخن هایلایت

برای کاشت ناخن بیبی بومر یا هایلایت از دو رنگ همزمان در قسمت ریشه و نوک انتهایی ناخن استفاده کرده و به ادغام کردن آن می پردازیم. تا جایی که حالتی از تنالیته ایجاد شده و مرز دو رنگ قابل مشاهده نباشد. ابتدا سطح ناخن را آماده کرده و یک لایه ژل بیس جهت زیرسازی ناخن ها می زنیم. ناخن ها را در دستگاه UV قرار داده و سپس با استفاده از پودر بیبی بومر سفید در نوک ناخن ها، با دقت موادگذاری کرده و به سمت ریشه پیش می رویم. توجه داشته باشید که عمق رنگ سفید از نوک به ریشه باید محوتر باشد و سپس با استفاده از پودر هلویی یا صورتی بیبی بومر، از ریشه ناخن شروع کرده و به سمت نوک مواد گذاری را ادامه می دهیم.
در این صورت، عمق رنگ هلویی در ریشه ناخن ها نسبت به نوک عمیق تر است. نکته ای که باید همواره در کاشت ناخن هایلایت یا بیبی بومر به آن توجه داشته باشیم این است که مرز بین دو رنگ به خوبی فید شود تا نقطه تلاقی آن ها قابل تشخیص نباشد. دوباره ناخن را در دستگاه UV قرار می دهیم. در انتها سوهان کاری را انجام داده و لایه ای از تاپ کت را روی ناخن ها می زنیم و مجددا در دستگاه یو وی قرار می دهیم. برای کاشت ناخن بیبی بومر، بهتر است حالت ناخن ها به صورت نوک تیز یا بادامی باشند.

سخن پایانی:

ناخن های شیک و زیبا در جذاب دیده شدن دست ها نقش خیلی مهمی دارد و برای این منظور بسیاری از خانم ها به سمت کاشت ناخن روی می آورند.بعد از کاشت ناخن مراقبت های لازم را انجام دهید تا ماندگاری ناخن ها زیاد باشد و آسیبی به ناخن طبیعی خودتان وارد نشود.تا حد امکان با اجسام آلوده تماس نداشته باشید ، مراقبت کنید تا به ناخن‌های‌تان ضربه‌ای وارد نشود ، در کارهای روزمره هنگام استفاده از مواد شوینده و آب تا حد امکان از دستکش استفاده کنید ، از کار با مواد شیمیایی و حلال بدون دستکش خودداری کنید و دیگر اینکه حضور در آب استخر و حوضچه‌های عمومی می‌تواند باعث تشدید امکان بروز بیماری‌های قارچی در ناحیه ناخن‌های کاشته شده شود.با انجام مراقبت های لازم از ناخن های کاشت شده میتوانید سلامتی ناخن های طبیعی خودتان را حفظ کنید.

مقالات مرتبط با این محصول

دسته بندی محصولات