برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

9 مدل از بهترین عطر و ادکلن های فصل های گرم سال

2 سال پیش

عطرهای مناسب فصل تابستان، عطرهایی هستند که از رایحه ای خنک و ملایم برخوردار هستند. این عطرها معمولا دارای روایح مرکباتی، دریایی، سرخسی، میوه ای یا گلی ملایم هستند و از این طریق به خوبی حس خنکی را در گرمای تابستان منتقل می کنند.بنابراین طبیعی است که این عطرها نسبت به عطرهای گرم و سنگین ماندگاری کمتری داشته باشند.برای افزایش ماندگاری عطرهای خنک نخست باید در تمدید آنها کوتاهی نکنید و در درجه دوم بهتر است که ابتدا از یک لوسیون بر روی پوست تمیز خود استفاده کنید و سپس عطر را بر روی آن اسپری کنید. دلیل این مسئله آن است که چربی لوسیون ها به افزایش ماندگاری عطر بر روی پوست کمک می کند.

عطر های مناسب فصل های گرم سال چه ویژگی هایی دارند؟

ظاهر و رنگ مایع درون عطرها معمولا با رایحه آنها ارتباط مستقیمی دارد. این بدین معناست که مایع درون عطرهای تابستانه، معمولا رنگ های ملایمی نظیر آبی کم رنگ ، سبز کم رنگ، صورتی ملایم و یا سفید دارند. البته همیشه استثناء نیز وجود دارد اما به طور کلی می تواند گفت که این عطرها غالبا دارای رنگ هایی ملایم هستند.بهترین عطرهای مناسب این فصل، عطرهایی هستند که رایحه ای نشاط آور، خنک و ملایم دارند و می توانند احساس آرامش بخشی را به شما منتقل کنند. بنابراین عطرهایی با رایحه گلی ملایم، عطرهای دریایی و مرکباتی برای این فصل بسیار مناسب هستند.

عطر  ادکلن تابستانی

برند کالکشن

که در ایران هم به همین نام شناخته می شود یک برند اماراتی است که با خرید فرمولاسیون عطرهای مشهور جهانی نمونه های شرکتی آنها را با نام تجاری و عنوان خود بطور قانونی تولید و روانه بازار مصرف می نماید. این نوع عطرهای شرکتی دارای اصالت بوده و در حال حاضر بالغ بر ۲۰۰ رایحه معروف و محبوب جهانی را در سایز های جیبی و عطر های بزرگ تولید می نماید. اگر قصد خرید عطر و ادکلن زنانه و یا مردانه را دارید و از طرفداران یکی از رایحه های معروف جهانی هستید بدانید با خرید این عطر با قیمت مناسب شرکتی با اصالت به هدف خود رسیده اید و بیش از بهایی که پرداخته اید ،رضایت شما جلب خواهد گردید

ادکلن مردانه پاکو رابان اینوکتوس برند کالکشن Paco Rabanne Invictus

عطر های خنک تابستانی

رایحه ابتدایی ادکلن مردانه پاکو رابان اینوکتوس برند کالکشن آب دریا و گریپ فروت می باشد.

رایحه میانی گل یاسمن ، برگ بو و رایحه میوه ای نارنگی می باشد .

رایحه پایانی یا همان رایحه اصلی عنبر  ، خزه درخت بلوط  ، چوب درخت گوایاک

رایحه خزه درخت بلوط یکی از پرکابردترین ماده ها در صنعت عطرسازی به حساب می آید چون قدرت ترکیب فوق العاده ای با سایر رایحه ها دارد و همچنین ماندگاری و قدرت خاصی به ترکیب عطر اضافه می کند. علاوه بر این، رایحه اوکموس نوعی بوی چوبی طبیعی و گرم به عطر منتقل می کند که مصرف کنندگان علاقه زیادی به آن دارند.شاید باور نکنید ولی خزه بلوط خاصیت جادویی دارد و از آن برای بالا بردن شانس و خوشبختی، پول و قدرت در زندگی استفاده می شود. پس می توان اظهار کرد که عطر حاوی رایحه خزه بلوط می تواند شما را سالم، خوشبخت، قدرتمند و موفق کند.

عطر ادکلن زنانه لالیک لامور برند کالکشن Lalique L’Amour

عطر ادکلن تابستانی

رایحه اولیه عطر ادکلن زنانه لالیک لامور برند کالکشن ترنج و بهار نارنج و عصاره گل رز می باشد .

رایحه میانی گل مریم ، گل یاس و گاردنیا می باشد .

رایحه پایانی  و اصلی پوب صندل سفید ،  مشک ، سدر

عطرهای مرکباتی به ما احساس شادابی و سرزندگی را منتقل می‌کنند و این رایحه معمولا در نت‌های ابتدایی عطر استفاده می‌شود. با استشمام این عطرها حس نشاط، سبک بالی و مثبت اندیشی به ما دست می‌دهد و طراوت و تازگی را برایمان به همراه می‌آورد.ترنج به خوبی با اکثر اسانس‌ها ترکیب می‌شود و یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین عناصر اولیه در عطرسازی می‌باشد. رایحه ترنج با تندی و تیزی که دارد شما را نسبت به بوییدن دوباره عطر حریص‌تر می‌کند. همین امر سبب شده است تا عطرسازان در ساختار عطرهایشان حتما از رایحه مرکبات و مخصوصا ترنج استفاده کنند.

عطر زنانه شیسیدو زن برند کالکشن Shiseido Zen Gold

عطر ادکلن تابستانی

نت ابتدایی عطر زنانه شیسیدو زن گلد برند کالکشن دارای رایحه گلهای عطری است .

نت میانی و قلب عطر رایحه میانی کهربا  و روایح چوبی است.

ماندگاری 7 الی 8 ساعت است . دارای رایحه خنک و شیرین است .

عطر کازاموراتی فیئرو (فیرس) مردانه 33 میل برندینی CASAMORATI FIERCE

عطر  ادکلن تابسانی

رایحه اولیه عطر کازاموراتی مردانه ترنج ، علف لیمو و پرتقال خونی است .

رایحه میانی عطر کازاموراتی مردانه ترخون-آویشن-نعنا-بهار نارنج است .

رایحه پایانی و آخرین بویی که به مشاممتن می رسد نعنا هندی ، کومارین ،وتیور ، صندل است .

قوی ترین نوع عطر بعد از پرفیوم، ادوپرفیوم است. این نوع عطر حاوی 15 تا 20 درصد اسانس های روغنی است. این نوع عطر به سبب ماندگاری قابل قبول و متوسط میان فروشندگان و خریداران عطر از محبوبیت بالایی برخوردار است. ادوپرفیوم ها به طور متوسط تا 8 ساعت ماندگاری دارند.

عطر شنل کوکو نویر -کوکو شنل Chanel Coco Noir

عطر ادکلن تابستانی

نت ابتدایی عطر شنل کوکو نویر رایحه پرتقال ، گریپ فروت و ترنج است .

نت میانی عطر شنل کوکو نویر رایحه گل نرگس ، یاس ، هلو و پچولی است .

نت پایانی رایحه  مشک سفید ، صندل ، میخک و لوبیا تونکا است .

دارای حجم 100 میل است و ماندگاری بالای 3 ساعت دارد .

مغز درخت صندل قهوه ای رنگ و بسیار معطر است و رایحه ی شیرین، بالزامیک، غنی با نت های چوبی خوشایند است. روغن بوی عجیب و غریب چوبی ظریف و ماندگار و رنگ زرد کم رنگ تا طلایی کمرنگ دارد.

عطر شنل چنس (چنل چنس)100 میل CHANEL CHANCE PERFUME

عطر ادکلن تابستانی

نت ابتدایی با رایحه گیریپ فروت شروع می شود .

نت میانی رایحه گل سنبل و گل یاس است .

نت پایانی رایحه گل زنبق ، کهربا ، مشک و سدر است .

  چوب سدر دارای نت عمیق و عطر و بوی معمولی چوب ، همراه با رایحه های ترکیبی معطر می باشد. باید بدانید که نت چوب سدر به عنوان یک نت اصلی و پایه می باشد. این نت بسیار آرام بخش و خالص بوده و ترکیبی از رایحه ی مرکبات دارد .

عطر ایو سن لورن مون پاریس100 میل yves saint laurent mon paris

عطر ادکلن تابستانی

نت ابتدایی دارای رایحه ترنج ، تمشک ، توت فرنگی و گلابی است .

نت میانی دارای رایحه های شکوفه پرتقال ، گل داتوره و گل یاس است .

نت پایانی و اصلی با رایحه نعنا هندی ، مشک و گل های معطر است.

عطر ایو سن لورن مون پاریس ماندگاری بالای 3 ساعت دارد و رایحه ملایم شیرین مدیترانه ای دارد . حجم این عطر 100 میل است .

عطر دیور ساواج (ساواژ)100 میل DIOR SAUVAGE

عطر ادکلن تابستانی

نت ابتدایی عطر دیور ساواج رایحه فلفل و ترنج است .

نت میانی رایحه فلفل سیچوان و نعناع هندی است .

نت پایانی و اصلی رایحه سدر ، امبروکسان و لابدانیوم است .

عطر دیور ساواج رایحه خنک و تندی دارد . حجم آن 100 میل است و ماندگاری بالای 3 ساعت دارد.

لادانوم، لادان یا لابدانیوم نیز نامیده می‌شود، رزین قهوه‌ای چسبناکی است که از درختچه‌های گونه‌های رز دریای مدیترانه غربی و دریای مدیترانه شرقی به دست می‌آید. از گذشته در طب گیاهی و عطر سازی استفاده می شد و هنوز هم در تهیه برخی عطرها و ورموت ها استفاده می شود. همچنین لابدانیوم در عطرهای روغنی کاربرد زیادی دارد.

ادوتیلت مردانه چیست ؟

کلمه ی ادو تویلت از اصطلاح فرانسوی "faire sa toilette" آمده است که به معنی "آماده شدن" است. غلظت اسانس ادوتویلت ها بین 5 تا 15 درصد است و به طور معمول 2 تا 3 ساعت ماندگاری دارند. برخی بر این باورند که ادوپرفیوم ها عطر شبانه و ادوتویلت ها عطر روزانه به حساب می آیند.

ادکلن کرید اونتوس مردانه 120میل CREED AVENTUS

عطر ادکلن تابستانی

نت ابتدایی رایحه انگور فرنگی ، آناناس و ترنج است .

نت میانی رایحه چوب درخت قان ، نعنا هندی وگل یاس است .

نت پایانی رایحه خزه درخت بلوط ، مشک ، عنبر و وانیل است .

ادکلن کرید اونتوس مردانه 120 میل حجم دارد و ماندگاری آن بالای 3 ساعت است و رایحه خنک و تلخ مدیترانه ای دارد.

رایحه مدیترانه ای چه ویژگی هایی دارد ؟

گروه بویایی مدیترانه‌ای دارای رایحه‌ای تند و تیز، همراه با ترشی و تلخی خاصی است، که معمولا از رایحه ترنج نشات گرفته می‌شود. بوی خوش این عطرها معمولا در ادامه، با رایحه‌های گیاهی مختلفی مانند رایحه نعناع هندی، خزه‌ درخت بلوط، گل لادن، گلسنگ و چندین نوع صمغ گیاهی ترکیب می‌شوند.تصور کنید، که برای تعطیلاتی عاشقانه به سواحل شرقی دریای مدیترانه در قبرس سفر کرده‌اید. روزهای خود را در کنار ساحل دریا و با عطر خوش رطوبت ماسه‌ها سپری می‌کنید و شب‌ها، پر می‌شوید،‌ از رایحه بی‌نظیر گیاهان مدیترانه‌ای که در فضا پخش شده‌اند. ترکیب همه این عطرهای خوش پیچیده در فضا به همراه صدای امواج دریا و گرمای دل‌انگیز آفتاب، لحظات بی‌نظیری را برای شما ایجاد می‌کند. بعد از این سفر، با خودتان آرزو می‌کنید،‌ که کاش عطر روزها و شب‌های سواحل مدیترانه را همیشه همراه خود داشتید، تا در استرس و اضطراب روزهای شلوغ و کاری خود، با استشمام رایحه آن، آرامش روزهای سفر خود را دوباره به یاد آورید. با خرید عطر ادکلن خنک مدیترانه ای عطر سواحل مدیترانه را همیشه همراه خود داشته باشید .

خرید عطر و ادکلن از فروشگاه فرین بیوتی

سخن پایانی:

رایحه‌ها تاثیر زیادی در ذهن افراد می‌گذارد؛ با استفاده از یک رایحه خوش، در ذهن دیگران با خاطره‌ای خوش خواهید ماند. همچنین، بو یک فاکتور مهم در قرارهای ملاقات اول است که ‌می‌تواند شخصیت شما را بسازد؛ پس بهتر است که همیشه از عطر و ادکلن استفاده کنید تا دیگران رایحه‌ای خوش را از شما به‌خاطر داشته باشند. برای فصل های گرم سال از عطرهای با رایحه خنک استفاده کنید تا در گرمای هوا نت های ملایم عطر به شما نشاط و هیجان دهد . استفاده از عطر و ادکلن، روی جذابیت استایل شما نیز تاثیر می‌گذارد. تحقیقات نشان داده است که افراد خوش پوش زمانی‌که از عطر استفاده می‌کنند، بسیار بیشتر از وقتی که از عطر استفاده نمی‌کنند، توجه‌ها را به خود جلب می‌کنند. ترکیب خوش پوشی و رایحه خوش، موجب بالارفتن جذابیت  و اعتماد به نفس شما می‌شود.

برچسب: عطر, ادکلن
از محصولات مرتبط هم دیدن فرمایید
179,000
جنسیت مردانه ادوپرفیومماندگاری بالای 3ساعترایحه خنک تلخ مدیترانه ایرایحه ابتدایی انگور فرنگی - اناناس - ترنجرایحه میانی چوب درخت قان - نعنا هندی - یاسرایحه پایه خزه درخت بلوط - مشک - عنبر - وانیلحجم 120 میل درجه یک...
تمام شد!
173,000
جنسیت مردانه ادوتویلتماندگاری بالای 3ساعترایحه معطر خنک و  تندرایحه ابتدایی فلفل - ترنجرایحه میانی فلفل سیچوان - نعناع هندیرایحه اصلی سدر - امبروکسان - لابدانیوم حجم 100 میل درجه یک گرید A
تمام شد!
175,000
جنسیت زنانه ادوپرفیوم ماندگاری بالای 3ساعترایحه ملایم شیرین مدیترانه ایرایحه اولیه ترنج - تمشک - توت فرنگی و گلابیرایحه میانی شکوفه پرتقال - گل داتوره - گل یاس رایحه اصلی نعنا هندی - مشک - گل های معطر حجم 90 میل درجه...
تمام شد!
179,000
جنسیت زنانه ادوپرفیومماندگاری بالای 3ساعترایحه ملایم شیرین میوه ایرایحه ابتدایی به - گیریپ فروترایحه میانی گل سنبل - گل یاسرایحه پایه گل زنبق - کهربا - مشک - سدرحجم 100 میل درجه یک گرید A
تمام شد!
165,000
جنسیت زنانه ادوپرفیومماندگاری بالای 3ساعترایحه ملایم شیرین چوبیرایحه ابتدایی پرتقال - گریپ فروت - ترنجرایحه میانی گل نرگس - یاس - هلو - پچولیرایحه پایه مشک سفید - صندل - میخک - لوبیا تونکا حجم 100 میل درجه یک گرید A
تمام شد!
160,000
جنسیت مردانه ادوپرفیوم پخش بو و ماندگاری بسیار بالا رایحه خنک و ترش معطر و تند رایحه اولیه ترنج-علف لیمو-پرتقال خونی رایحه میانی ترخون-آویشن-نعنا-بهار نارنج رایحه پایه نعنا هندی-کومارین-وتیور-صندل حجم 33 میل/...
تمام شد!
90,000
رایحه خنک شیرین ماندگاری بسیار بالاپخش و خط بوی عالیهمانند بوی عطر اصلیماندگاری بالا 7الی8 ساعترایحه اولیه ترنج و بهار نارنج -رزرایحه میانی گل مریم - یاس - گاردنیارایحه پایانی پوب صندل سفید - مشک - سدر کد محصول 104حجم...
تمام شد!

دسته بندی محصولات