برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

عطر شنل کوکو نویر -کوکو شنل Chanel Coco Noir

جنسیت زنانه ادوپرفیوم
ماندگاری بالای 3ساعت
رایحه ملایم شیرین چوبی
رایحه ابتدایی پرتقال - گریپ فروت - ترنج
رایحه میانی گل نرگس - یاس - هلو - پچولی
رایحه پایه مشک سفید - صندل - میخک - لوبیا تونکا
حجم 100 میل

درجه یک گرید A

تمام شد!
سایر محصولات مرتبط با عطر و ادکلن
165,000
وقتی موجود شد خبرم کن
محصولاتی که ممکنه دوست داشته باشید :
399,000
جنسیت زنانه ادوپرفیومماندگاری بالای 3ساعترایحه ملایم شیرین گل میوه ایرایحه ابتدایی گل مگنولیا - پرتقال ماندارین- ترنجرایحه میانی گل برف - گل فریسیا - گل ارکیده - بنفشه رایحه پایه درخت تاج خروس - سدر - مشک - توت سیاه...
توضیحات

Coco Noir by Chanel عطری است زنانه آمبر وودی. Coco Noir در سال 2012 تولید شده است . Coco Noir توسط Jacques Polge و Christopher Sheldrake ساخته شد. نت های برتر عبارتند از گریپ فروت ، برگاموت و پرتقال. نت های میانی گل رز ، شمعدانی ، یاس ، نرگس و هلو هستند. نت های پایه عبارتند از: پاچولی ، چوب صندل ، الیبانوم ، لوبیای تونکا ، وانیل ، مشک سفید ، میخک و بنزوین.

"برای Coco Noir ، من به Coco و Coco Mademoiselle نیز فکر کردم ، زیرا این نیز بخشی از تاریخ است. من می خواستم به کاوش در مورد طیف زیبایی زیبایی عطر CHANEL بپردازم ، محدوده ای که خود را از گلها متمایز می کند ، یکی از مواردی که توسط Bois-des-Iles و Cuir de Russie. من آن را با کوکو همراه کردم. این همان چیزی است که من دوست دارم فرهنگ CHANEL Coromandel بنامم ، آنچه شما در آپارتمان او می بینید و احساس می کنید. دید در شب "مشرق زمین" که در ونیز شروع و پایان می یابد "خودش را به من تحمیل کرد و آنجاست که می خواستم بروم." ژاک پولگ عطرساز معروف کوکو نویر است.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
مقالات مرتبط با این محصول

دسته بندی محصولات