برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

مزایای طلا برای پوست و زیبایی

2 سال پیش

طلا یکی از فلزات با ارزش است که کاربردهای فراوانی دارد. حفظ ارزش خود در مواجهه با تغییرات اقتصادی باعث نقش سرمایه‌ای آن شده است. علاوه‌براین یکی از زیورآلات مورد استفاده در زنان است که برای زیبایی به کار می‌رود. در ادامه بیشتر در مورد تاثیر و مزایای طلا برای پوست و زیبایی خواهیم پرداخت.

دو نوع طلا مورد استفاده برای پوست

طلا کلوئیدی

نوعی از طلای خالص هست که به صورت ذرات ریز طلا در حالت مایع وجود دارد و به آن سوسپانسیون هم گفته می‌شود. این نوع طلا می‌تواند به صورت مستقیم در انواع پوست نفوذ کند و تاثیرات شگرفی در زیبایی آن داشته باشد. به طلای کلوئیدی، طلای نانو هم گفته می‌شود زیرا از طریق فناوری نانو به ذرات بسیار کوچک تجزیه می‌شود. این نوع طلا برای مراقبت پوستی مناسب‌تر است.

طلا k۲۴

خالص‌ترین نوع طلا، طلای k۲۴ است. خواص طلا برای پوست، بیشتر در نوع خالص آن مشاهده شده است و طلای k۲۴ بدون هیچ گونه ناخالصی است.

تاثیر طلا برای پوست و زیبایی می‌تواند پنهان یا آشکار باشد

منظور از تاثیر آشکار، استفاده از طلا صرفا برای بهبود زیبایی و سلامت پوست است؛ مثل سرم طلا، کرم طلا، ماسک طلا. تاثیر پنهان طلا در پوست و زیبایی می‌تواند پنهان بوده، یعنی غیر مستقیم برای زیبایی و پوست مفید باشد؛ برای مثال، طلا در کاهش استرس و اضطراب نقش دارد، از آن طرف، استرس و اضطراب زیاد تاثیر منفی بر پوست و زیبایی دارند. پس استفاده از طلا با کاهش استرس و اضطراب در سلامتی و زیبایی پوست تاثیرگذار است.

تاثیر و مزایای طلا برای پوست و زیبایی به صورت مستقیم و آشکار

شما تا حالا برای زیبایی و سلامت خود از محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده کرده‌اید. جالب است بدانید که طلا نیز خواص متعددی در این زمینه دارد، برای همین در تعدادی از محصولات آرایشی به کار رفته است.

برطرف کردن چین و چروک

یکی از مزایای طلا، خاصیت ضد پیری آن است. طلا با فعال کردن سلول‌های پایه پوست سبب افزایش خاصیت کشسانی پوست می‌شود. تقسیم سلول‌های پایه با ایجاد سلول‌های جدید و دفع سلول‌های پیر در سطح پوست، باعث کاهش چین و چروک گردیده و پوست را زیباتر می‌کند. همچنین طلا با تحریک سلول‌های پوستی باعث بهبود عملکرد اعصاب و رگ‌های موجود در پوست می‌شود. در نهایت با بهبود گردش خون، متابولیسم و دفع مواد زائد پوست، بیشتر می‌شود که در زیبایی و سلامت پوست مفید است.

ماسک زیر چشم طلا

رفع خشکی پوست

طلا با جلوگیری از خشکی پوست، آن را مرطوب نگه می‌دارد و مانع پیری زودرس می‌شود. چرا که خشکی زیاد پوست سبب چین و چروک زودرس و پیری آن می‌گردد.

افزایش روشنایی پوست

روشن کردن رنگ پوست و از بین بردن تیرگی آن، از مزایای استفاده از طلاست.

مانع کاهش کلاژن سازی پوست

یکی از پروتئین‌های مهم پوستی، کلاژن است. کلاژن در حفظ کشسانی و شادابی پوست نقش مهمی دارد؛ کلاژن باعث جوان ماندن پوست و مانع چروک شدن آن می‌گردد، علاوه‌بر آن پوست را در جای خود محکم نگه می‌دارد. کلاژن به طور طبیعی در بدن تولید می‌شود اما میزان آن در پوست از ۲۵ سالگی به بعد کم می‌شود و شما تاثیر کاهش آن را بر روی پوست می‌بینید. طلا با جلوگیری از کاهش کلاژن سازی، حالت پوست را حفظ می‌کند.

درمان آفتاب سوختگی

طلا سبب درمان آفتاب سوختگی و آسیب پوست می‌شود، آن نوع آفتاب سوختگی که به دلیل قرارگیری زیاد در مقابل آفتاب ایجاد شده است. وقتی پوست، زیاد در مقابل آفتاب قرار گیرد، رنگدانه‌های آن زیاد می‌شود، یکی از این رنگدانه‌ها، ملانین است که سبب تیرگی پوست می‌گردد.

طلا با کاهش تولید ملانین در پوست، آفتاب سوختگی را درمان می‌کند. از طرفی با تنظیم حرارت بدن، دمای پوست در معرض آفتاب سوختگی را کاهش داده و در درمان آن مفید است.

طلا برای پوست

درمان آلرژی

طلا با خواص آنتی اکسیدانی که دارد، به افزایش گردش خون کمک می‌کند و در نهایت منجر به کاهش آکنه و سایر آلرژی‌های پوستی می‌گردد. زیرا با افزایش گردش خون در یک ناحیه، سلول‌های ایمنی آن ناحیه را افزایش داده و سبب از بین رفتن عوامل ایجاد کننده آلرژی، باکتری‌ها و سایر میکرو ارگانیسم‌ها می‌شود.

بهبود التهاب‌های پوستی

یکی دیگر از فواید طلا، ضد باکتری و ضد التهاب بودن آن است. طلا به گاز اکسیژن کمک می‌کند تا وارد پوست شود و سبب احیا سلول‌ها گردد. این ویژگی طلا به درمان زخم و التهاب‌های پوست کمک می‌کند.

کاهش تجزیه الاستین

الاستین بعد از کلاژن، پروتئین مهم پوست است که سبب خاصیت ارتجاعی پوست می‌گردد. یعنی وقتی پوست کشیده شود، الاستین باعث برگشت پوست به جای خود می‌گردد. سن که بالاتر می‌رود، تولید الاستین کم می‌شود. کاهش الاستین منجر به ایجاد چین و چروک پوست می‌گردد.

طلا تجزیه الاستین را کم کرده و خاصیت ارتجاعی بافت‌ها را باز می‌گرداند، سبب تقویت پوست شده و از افتادگی آن جلوگیری می‌کند. این یکی دیگر از مزایای طلا برای پوست بوده که نشان دهنده تاثیر طلا در زیبایی پوست است.

درخشش بیشتر پوست

طلا با تنظیم گردش خون، آب رسانی به پوست را بیشتر می‌کند و سبب حفظ میزان رطوبت پوست می‌گردد. ذرات طلا با بخشیدن درخشش عالی به پوست، سبب سالم، شاداب و درخشان شدن پوست می‌گردند. طلا با پنهان کردن منافذ باز سطح پوست، به زیباتر شدن پوست کمک می‌کند.

ماسک طلا برای پوست

خاصیت آنتی اکسیدانی طلا و دفع رادیکال‌های آزاد

ذرات طلا خاصیت آنتی اکسیدانی دارند، از پوست در مقابل آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کنند. رادیکال‌های آزاد، مولکول‌های بسیار ناپایداری هستند که توسط عوامل آسیب رسان محیطی مثل اشعه ماورا بنفش، آلودگی و دود تشکیل شده‌اند و علایم پیری زود رس و حتی سرطان‌ پوست را ممکن است، ایجاد کنند. رادیکال‌های آزاد، الکترون جفت نشده دارند که دلیل ناپایداری آن‌ها است. برای رسیدن به پایداری در واکنش‌های شیمیایی بسیاری شرکت می‌کنند؛ طلا با خاصیت آنتی اکسیدانی خود، اثر رادیکال‌های آزاد را روی پوست خنثی می‌کند.

تنظیم دما

طلا می‌تواند لرز، گُر گرفتگی و تعریق شبانه را با تنظیم دمای بدن و پوست رفع کند.

رفع پف و سیاهی زیر چشم

طلا پف چشم‌ها را کاهش داده و سیاهی زیر چشم را از بین می‌برد، حتی برای رفع چروک‌های زیر چشم نیز مفید است. استفاده آن به‌صورت قبل از خواب در اطراف چشم‌ها است.

رفع جوش

جوش و آکنه، ناشی از تجمع چربی ترشح شده از غده‌های زیر پوست، بر روی پوست هستند. طلا با خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد باکتری ذاتی که دارد، خود را به انتخاب اول به عنوان ضد آکنه تبدیل کرده است. افزایش گردش خون زیر پوست، با تقویت سیستم ایمنی مانع از بروز جوش و آلرژی ناشی از میکروب‌ها می‌شود. چرا که با فزایش گلبول‌های سفید در ناحیه، میکروب‌ها را از بین می‌برد.

تکنولوژی، روش نوین رفع آکنه صورت و کاهش چربی آن

پوششی از طلا را روی صورت قرار می‌دهند که داخل آن دانه‌های کوچک سیلیس قرار دارد. این دانه‌ها به دلیل خاصت جذب پوستی که طلا دارد، جذب شده و وارد غده‌های چربی زیر پوست می‌گردند. اکنون با استفاده از تکنولوژی، پرتو نور لیزر را بر روی آن می‌تابند که با سوخت و ساز این چربی‌ها، آن‌ها را از بین می‌برد.

رفع افسردگی و شادابی پوست

طلا با ایجاد ارتعاش‌های گرم و تسکین دهنده داخل بدن، سبب باز تر شدن رگ‌ها می‌شود و در نهایت جریان خون و اکسیژن بیشتری در پوست جابه‌جا می‌گردد. این موضوع سبب سرحال و شاداب شدن پوست می‌گردد.

طلا زیبایی پوست

تاثیر و مزایای طلا برای پوست و زیبایی به صورت غیر مستقیم

رفع تیرگی ذاتی پوست

طلا به دلیل خاصیت رفع تیرگی که دارد، هنگامی که در کرم‌های سفید کننده به کار رود؛ تاثیر چشم گیری در روشن کردن مناطق تیره پوست مثل چانه، زیر بغل و گردن دارد.

کاربرد طلا در آرایش و ماسک صورت

از ویژگی‌ ذاتی طلا ایجاد درخشندگی و فایده‌های گسترده آن است. طلا باعث شده که لوازم آرایشی در کنار زیبایی که به صورت می‌بخشند، نه تنها مضر نباشند، حتی مفید و سودمند نیز گردند.

می‌توان از طلا در ساخت محصولات متنوعی استفاده کرد:

  • کرم‌ها
  • لوسیون‌ها
  • سرم‌ها
  • ماسک‌ها

طلا زیبایی صورت را بیشتر می‌کند

طلا زیبایی صورت را بیشتر می‌کند. علاوه‌بر فایده‌هایی که طلا برای صورت دارد و می‌تواند به زیبایی و جوان سازی پوست کمک کند. استفاده از طلا به صورت مناسب، زیبایی صورت شما را بیشتر نمایان می‌کند؛ فقط رعایت تناسب‌ آن اهمیت دارد؛ مثلا استفاده از طلا سفید، زیبایی صورت را بیشتر نشان می‌دهد.

سخن پایانی

طلا علاوه‌بر خاصیت سرمایه گذاری، در زیبایی صورت تاثیر زیادی دارد. تولیدکنندگان لوازم بهداشتی و آرایشی به سمت استفاده از طلا در محصولات خود روی آورده‌اند. زیرا از تاثیر طلا در زیبایی پوست و مزایای آن برای پوست، مطلع شده‌اند؛ ماسک و سرم طلا از جمله محصولاتی است که با استفاده از طلا، زیبایی پوست را بیشتر نشان می‌دهند.

خرید محصولات حاوی طلا از فرین بیوتی

از محصولات مرتبط هم دیدن فرمایید
59,000
حاوی طلای 24 عیارماندگاری بسیار بالاحاوی مرطوب کنندهضد اب و ضد تعرقپوشش دهی مناسبمناسب استفاده روزانهدارای خواص ضد پیریتک رنگ با رنگ کاملا طبیعیمناسب پوست های گندمی و روشنمناسب انواع تایپ پوستی (خشک - چرب - معمولی)حجم...
تمام شد!
97,000
از بین برنده چین و چروکابرسان و کلاژن سازی قویحاوی عصاره طلای ۲۴ عیارآبرسان پوست اطراف چشمتغذیه کننده و روشن کننده پوستاثر قوی لیفت و ترمیم و جوانسازیمناسب برای استفاده خانم ها و اقایانافزایش حالت ارتجاعی و الاستینه...
تمام شد!
70,000
ضد چین و چروکتحریک کلاژن پوستحاوی طلای نانو ۲۴ عیارمرطوب کننده اطراف چشمتغذیه کننده و روشن کنندهاثر لیفت کنندگی و جوانسازیترمیم کننده چروک اطراف چشممحافظ در برابر اشعه نور خورشیداز بین برنده گودی و پف دور چشمخاصیت...
تمام شد!
75,000
کلاژن ساز قویضد چین و چروکحاوی عصاره طلای ۲۴ عیارابرسان پوست اطراف چشمتغذیه کننده و روشن کنندهاثر قوی لیفتینگ و جوانسازیمحافظ در برابر اشعه نور خورشیدترمیم کننده گودی و پف دور چشمخاصیت ارتجایی پوست را بالا میبردمحافظت...
تمام شد!
85,000
حاوی عصاره طلای 24 عیاراز بین برنده سیاهی دور چشمار بین برنده پف و گودی دور چشمحاوی مواد مغذی  و ویتامین B و Cدارای خواص روشن کننده و جوان کنندهجلوگیری و ترمیم کننده چین و چروک پوستابرسان قوی پوست دور چشم و نرم و روشن...
تمام شد!
43,000
ابرسانی قوی ضد چین و چروکحاوی ورق طلای نانوجلوگیری از خشکی پوستنرم و لطیف کننده پوست کوچک کننده منافذ باز پوستترمیم کننده پوست بر اثر بی آبیکنترل کننده چربی و رطوبت پوست حجم ۱۵ میل/تاریخ انقضا 2023.12/بارکد اصالت کالا
تمام شد!
73,000
جوانسازی پوستنرم کننده پوستضد جوش و لکشاداب کننده صورتحاوی هیالورونیک اسیداز بین برنده لک های پوستیتقویت پوست و جوان سازیکوچک کننده منافذ باز صورتضد پیری و افزایش کلاژن پوستدرخشان کننده و مرطوب کننده پوستترمیم کننده...
تمام شد!

دسته بندی محصولات