برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تأثیر شگفت انگیز بالم لب در حفظ سلامت، زیبایی و درخشش لب‌ها

2 سال پیش

بالم لب فانتزی و ویژگی‌های مثبت آن در حفظ سلامت و زیبایی لب‌ها، یکی از موضوعات جذاب و پرطرفدار بین خانم‌ها و گاهاً آقایان است.لب عضو مهمی در صورت است که زیبایی و درخشش آن در چهره‌ نقش بسزایی دارد. حفظ سلامت و زیبایی لب اهمیت ویژه‌ای دارد. ترک خوردن و پوسته پوسته شدن که گاهاً ممکن است با خونریزی و سوزش همراه باشد یکی از مشکلاتیست که بر اثر سرما و خشکی بیش از حد برای لب بوجود می‌‌آید. حتماً شما هم با این مشکل ربرو شده‌اید و تنها کاری در این مواقع به ذهن هرکسی می‌رسد، چرب کردن لب است. استفاه از بالم لب فانتزی یک روش ساده و اساسی برای مرطوب نگه داشتن و محافظت از لب است.

تأثیر شگفت انگیز بالم لب در حفظ سلامت، زیبایی و درخشش لب‌ها

اما آیا بالم لب چیست؟ چه مزایایی دارد؟ انواع بالم لب چیست؟ اینها و صدها سوال دیگه در مورد بالم لب که به ذهن هرکسی خطور می‌کند وجود دارد که در این مقاله به پاسخ آنها می‌پردازیم.

اگر زمان کافی برای خواندن تمام مطلب را ندارید ،روی تیتر مورد نظر کلیک کنید

بالم لب فانتزی چیست؟

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی هر روز وسایل جدیدی برای حفظ زیبایی و سلامت به بازار عرضه می‌گردد. بالم لب فانتزی یکی از همان وسایلی است که برای سلامت و زیبایی لب‌ها ابداع شده است. بالم لب ماده‌ای نرم و موم مانند است که از موم زنبور و روغن‌های طبیعی تشکیل شده است و به خاطر خاصیت نرم کنندگی که دارد مثل یک آبرسان قوی عمل می کند و در حفظ رطوبت لب نقش بسزایی دارد.

بالم لب فانتزی

بالم لب از چه موادی تشکیل شده است؟

مواد تشکیل دهنده‌ی اکثر بالم‌های لب شبیه هم هستند. یعنی مواد اولیه همه‌ی آنها موم زنبور عسل، پارافین، روغن آفتاب گردان، لانولین و ضد آفتاب است. در برخی از مدل‌های بالم لب از مواد رنگی و طعم دهنده استفاده شده است. برخی دیگر از بالم‌ها داری ویتامین‌های C، E و کلاژن بوده که علاوه بر حفظ رطوبت و آبرسانی در جلوگیری از پیری زودرس و چروکیدگی لب هم نقش مهمی ایفا می‌کنند.

بالم لب چه کاربردی دارد؟

حال که فهمیدید بالم لب چیست، شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شود که بالم لب چه کاربردی دارد؟ برای چی باید استفاده کرد؟ چه کسانی باید استفاده کنند؟ کجاها از بالم لب می‌توان استفاده کرد؟

در ادامه چند مورد کاربردی بالم لب را با هم بررسی می‌کنیم.

مهمترین مزیت بالم لب: ابتدایی‌ترین مزیت بالم لب ایجاد درخشندگی و جذابیت در لب شماست. اگر قصد دارید در مکان‌های عمومی، محل کار یا هرجای دیگری درخشش و جذابیتی به لب‌های خودتان بدهید ولی نمی‌خواهید از انواع رژهای رنگی استفاده کنید، می‌توانید از بالم لب فانتزی استفاده کنید.

کمک به رفع خشکی و پوسته پوسته شدن لب: پوست لب شما بسیار حساس و نازک است و امکان دارد در اثر سرما یا گرمای زیاد، خشکی هوا و یا هر عامل دیگری خشک و پوسته پوسته شود. اینجاست که بالم لب برای کمک به شما بکار می‌آید.

حفظ رطوبت و جلوگیری از ترک خوردن لب: بالم لب به دلیل خاصیت نرم‌کنندگی که دارد و همچنین وجود مواد خاصی که در آن موجود است، ضمن حفظ رطوبت مورد نیاز لب از ترک خوردن لب شما هم جلوگیری می‌کند.

بالم فانتزی

محافظت از لب در برابر اشعه‌ی مضر آفتاب: یکی از مواد تشکیل دهنده‌ی بالم لب، SPF است و از آنجایی که اشعه‌ی آفتاب هم می‌تواند باعث خشکی، ترک خوردگی و حتی زخم شدن لب شود، بالم لب بواسطه‌ی ضد آفتابی که دارد می‌تواند از لب‌های شما در برابر این اشعه‌ی مضر محافظت کند.

حجیم نشان دادن لب: شاید شما هم در آن گروهی هستید که لب‌های ظریف و نازکی دارید و دوست دارید تغییری نامحسوس به لب‌های خود بدهید و کمی حجیم‌تر کنید. به شما پیشنهاد می‌کنیم حتماً از بالم لب فانتزی استفاده کنید و با یک تیر چند نشان بزنید.

تغییر نامحسوس و جذاب در لب: یکی دیگر از کابردهای بالم لب، تغییر رنگ نامحسوس و در عین حال جذاب به لب‌های شماست. برای این امر باید از بالم لب فانتزی رنگی استفاده کنید. این بالم‌های رنگی، ملایم و براق و در عین حال ساده و شیک هستند.

خرید بالم لب فانتزی

بالم لب خوب چه خصوصیاتی دارد؟

گونه‌های مختلفی بالم لب در بازار موجود است. ولی در میان تمامی آنها بالم‌هایی مفید هستند که خصوصیات زیر را داشته باشند.

  1. از مرطوب کننده قوی مثل موم زنبور عسل و مواد طبیعی تشکیل شده باشد.

همه‌ی بالم‌های تولید شده از مواد نرم کننده تشکیل شده‌اند ولی فقط در برخی از آنها موم زنبور عسل بکار برده شده است. موم زنبور عسل نرم کننده و محافظ قوی برای لب به حساب می‌آید.

  1. از SPF قوی برای جلوگیری در برابر نور خورشید تهیه شده باشد.

تقریباً در تمامی بالم‌های موجود در بازار از SPF استفاده شده است. ولی با این وجود بالم لبی مناسب است که SPF موجود در آن بالای 15 باشد، تا بطور کامل در برابر تمامی اشعه‌های خورشید مقاوم باشد.

  1. از آنتی اکسیدان مناسب درست شده باشد.

بارزترین ویژگی یک بالم لب خوب آنتی اکسیدان بودن آن است. زیرا آنتی اکسیدان بودن بالم باعث ترمیم پوست آسیب دیده‌ی لب می‌شود. پس حتماً هنگام تهیه‌ی بالم لب به این موضوع توجه داشته باشید.

  1. از ویتامین C در ترکیبات آن استفاده شده باشد.

ویتامین C نقش موثری در کلاژن سازی و ترمیم پوست دارد که باعث جوانی و شادابی لب‌ها می‌شود. این نکته رو در نظر داشته باشید که همه‌ی بالم‌های موجود در بازار ویتامین C ندارند و نمی‌توانند مانع پیری و چروکیدگی لب شما بشوند. پس در تهیه‌ی بالم لب این فاکتور مهم را در نظر داشته باشید.

بالم لب عروسکی

  1. از اکسید روی برای ساخت بالم لب استفاده شده باشد.

وجود روی در بالم لب مانع فیزیکی بسیار قوی در برابر ترک خوردگی، خشکی و پوسته پوسته شدن لب است. پس وجود روی در بالم لب ضروری و حائژ اهمیت است و این نکته رو هرگز فراموش نکنید.

  1. از ویتامین E برای تولید بالم لب استفاده شده باشد.

فاکتور مهم دیگری که تهیه‌ی بالم لب باید در نظر داشته باشید، وجود ویتامین E در آن است. چون اساساً این ویتامین E است که مسئولیت آبرسانی به پوست لب را دارد.

  1. سالیسیلیک اسید در ترکیبات بالم لب وجود داشته باشد.

سالیسیلیک اسید خاصیت لایه برداری به بالم لب می‌دهد و باعث از بین رفتن سلول‌های مرده‌ی لب می‌شود. پس وجودش در بالم امری ضروریست.

  1. عاری از هرگونه مواد خنک کننده باشد.

حتماً همه‌ی شما از مواد آرایشی که حس خنک کننده در شما ایجاد می‌کند استفاده کرده‌اید. شاید حس خوشایندی بوده و شاید هم بالعکس حس خوبی را تجربه نکرده باشید. در هر صورت این نکته را در نظر داشته باشید که بالم لبی خوب است که عاری از این حس باشد و نباید هیچ ماده‌ی خنک کننده‌ای در ترکیباتش باشد. چون ممکن است باعث ایجاد حساسیت پوستی شود.

بالم لب فانتزی

انواع بالم لب

بالم لب به دلیل محبوبیتی که در بین عموم پیدا کرده است، انواع گوناگونی از آن در بازار عرضه شده است که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم:

  • بالم لب فانتزی

توجه داشه باشید که کیفیت مناسب اصل مهمی در انتخاب بالم لب است. اما چون بالم لب در میان دختران نوجوان طرفداران زیادی دارد، مدل‌های مختلف بالم لب فانتزی در بسته بندی‌های شیک و جذاب وجود دارد که می‌توانید از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید.

  • بالم لب حرارتی

نوع جذاب دیگر بالم لب، بالم حرارتی است که در اثر تغییر دمای لب شما رنگ آن تغییر پیدا میکند. به این صورت که اگر حرارت لب شما بالا برود احتمالاً صورتی پررنگ و یا قرمز می‌شود و بالعکس اگر دمای لب شما پایین باشد صورتی کم رنگ یا هلویی می‌شود.

  • بالم لب طعم دار

از آنجایی که این محصول بین کودکان و نوجوانان طرفداران زیادی دارد، تولید کنندگان آن نوع طعم دار را هم به بازار عرضه کردند. معمولاً از طعم میوه‌های تابستانی مثل هلو، هندوانه، توت فرنگی و امثالهم کمک گرفته شده است.

بالم لب فانتزی

  • بالم لب رنگی

بالم‌های موجود در بازار در نوع رنگی و بی‌رنگ هستند. اگر می‌خواهید ضمن حفظ رطوبت و سلامتی، کمی هم رنگ به لبتان بدهید بهتر از انوع رنگی استفاده کنید. البته رنگ‌های استفاده شده در این نوع بسیار ملیح و جذاب است.

  • بالم لب حجم دهنده

این نوع بالم‌ها علاوه بر درخشندگی و نرم کنندگی لب شما را حجیم تر نشان می‌دهند. بلافاصله بعد از استفاده از این نوع، احساس گزگز در لب ایجاد می‌شود که بعد از دقایقی این حس برطرف و لب شما حجیم‌تر نشان داده می‌شود.

سخن آخر

اگر شما هم جزو افرادی هستید که لب شما مدام در معرض خشکی، ترک خوردگی و پوسته پوسته قرار دارد، حتماً استفاده از یک بالم لب مناسب را در برنامه‌ی روزانه‌ی خود قرار دهید. تا علاوه بر حفظ سلامتی از درخشش و جذابیت لبتان هم لذت ببرید.

خرید انواع بالم لب فانتزی در فرین بیوتی

از محصولات مرتبط هم دیدن فرمایید
30,000
دارای ویتامینهنرم کننده پوست لب هادارای ذرات طلای نانو و گلضد آب با ماندگاری بسیاربالاافزایش درخشندگی و زیبایی پوست لب جلوگیری از پوسته و ترک شدن پوست لببعد از استفاده با گرما و PH  لب تغییر رنگ میدهدپس از استفاده رنگ...
تمام شد!
25,000
از بین برنده ترک های لبمناسب کودکان و بزرگسالانحاوی مواد مغذی و ویتامینجلوگیری از خشکی پوست لبجلوگیری از ترک و پوسته شدنابرسان و رفع خشکی پوست لب هامرطوب کننده و بازسازی پوست لبترمیم کننده ترک و پوسته شدن لب
تمام شد!
30,000
دارای مواد مغذیابرسان پوست لب هاحجم دهنده طبیعی لبدارای ذرات طبیعی طلای نانوضد اب و ماندگاری بسیاربالاافزایش درخشندگی و زیبایی لب هاجلوگیری از پوسته و ترک شدن پوست لب هاپس از استفاده با گرمای لب تغییر رنگ میدهدپس از...
تمام شد!
30,000
دارای ویتامینابرسان پوست لب هادارای ذرات طبیعی طلای نانوضد آب و ماندگاری بسیاربالاافزایش درخشندگی و زیبایی لب هاجلوگیری از پوسته و خشک شدن پوست لب بعد از استفاده با گرمای لب تغییر رنگ میدهدپس از استفاده رنگ صورتی...
تمام شد!

دسته بندی محصولات