برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

انواع روشهای آرایش و فرم دادن به ابرو

1 سال پیش

داشتن ابروهای زیبا تاثیر بسیاری در زیبایی چهره دارد ، داشتن ابرو های پر پشت و خوش فرم آرزوی هر کسی است تا زیبایی صورت و چشمانشان را  آشکار کند، چون ابرو ها قاب و چهار چوب چشمان هستند و زیبایی آنها بر کل صورت تاثیر میگذارد.همه افراد نمیتوانند خوش شانس باشند و ابرو های پرپشت و مرتبی ندارند ، در نتیجه باید با رو شهای آرایشی این کمبود را جبران کنند.بسیاری از خانمها وقت کافی برای رفتن مداوم به آرایشگاه ندارند و یا نمی خواهند که هزینه زیادی برای فرم دادن به ابروهای خود صرف کنند . در این شرایط بهترین کار برای فرم دادن به ابرو ها آرایش ابرو در خانه است. در ادامه مطلب شما را با انواع روشهای آرایش ابرو آشنا میکنیم:

آموزش انواع روشهای آرایش و فرم دادن به ابرو

داشتن ابرو های طبیعی و پر علاوه بر اینکه تاثیر زیادی زیبایی دارد، باعث جوانتر و شادابتر نشان دادن چهره می شود .با آرایش حرفه ای ابرو هایتان میتوانید صورت خود را تپل تر یا لاغر تر نشان دهید. اگر به طور طبیعی ، ابروهای شما ضخیم و پرپشت نیست یا هنگام برداشتن و مرتب کردن ابرو اشتباه کرده اید و آنها را بیش از حد باریک کرده اید، با آموزش روشهای مختلف آرایش ابرو می توانید ابروهای دلخواه خود را داشته باشید. در ادامه مطلب به آموزش روشهای مختلفی از قبیل کشیدن ابرو با مداد ، سایه و ... برای داشتن ابرو هایی پرپشت، پهن و زیبا میپردازیم:

آموزش کشیدن ابرو با مداد

قبل از کشیدن ابرو با مداد باید با آگاهی، مدل ابروی مناسب فرم صورت و چشمان خود را انتخاب کنید.برای انتخاب بهترین ابروی مناسب با فرم صورت خود میتوانید مقاله اصلاح و فرم دهی ابرو ها متناسب با فرم صورت را مطالعه کنید.

آموزش حرفه ای کشیدن ابرو با مداد

انتخاب مداد با رنگ متناسب با ابرو ها

برای کشیدن ابرو با مداد ، ابتدا نوع مداد و رنگ مناسب ابروی خود را انتخاب کنید.قانونی که برای بسیاری از افراد کارساز بوده است انتخاب رنگ، یک درجه روشن تر از رنگ موها می باشد. اگر رنگ مو قهوه ای سوخته است برای ابروها یک درجه از آن روشن تر را انتخاب کنید و اگر موهای بلوند دارید یک درجه تیره تر از موهایتان را در نظر بگیرید که بتواند روی ابرو خودش را بهتر نشان دهد.

شانه کردن ابروها به سمت بالا

ابروهای خود را توسط شانه ابرو، رو به بالا شانه بزنید. این کار باعث فرم گرفتن ابروها و نمایان شدن جاهای خالی در ابرو می شود و شما متوجه می شوید فضاهی کم مو در ابروهایتان کجا قرار دارد که باید آن را پر کنید.همچنین در صورت بلند بودن ابروها ، از قیچی برای مرتب کردن استفاده کنید.

کشیدن مدل ابروی مناسب فرم صورتتان

با توجه به حالت طبیعی ابروها و نوع اصلاح ابروهایتان، با مدادمناسب فرم کلی ابرو را به آرامی و بدون فشار دادن مداد روی ابروی خود ترسیم کنید. آرام کشیدن مداد روی ابرو باعث طبیعی تر شدن ابرو می شود.خط بالای ابرو را با فاصله کمی از تاج ابرو کشیده و خط پایین ابرو را نیز با کمی فاصله از ابتدای ابرو بکشید.برای کشیدن خم ابرو کافیست مداد را مماس به کناره بینی قرار دهید و از وسط چشم به ابروی خود وصل کنید و خم ابرو را بکشید و برای کشیدن دم ابرو مداد را مماس بر کناره بینی و انتهای چشم  قرار دهید و مداد را به انتهای ابروی خود وصل کنید و جای دقیق دم ابرویتان را ترسیم کنید.بعد از مشخص شدن شکل کلی ابرو ، داخل ابرو را با خطوط ریز و مویی شکل پر کنید و سپس با قلم موی کوچک ابرو ، خطوط را محو کنید تا حالت طبیعی به خود بگیرد.

کانسیلر زدن کناره های ابرو

بعد از اتمام کشیدن ابرو ، برای تمیز تر نشان دادن کناره های ابرو و زیباتر شدن کارتان،کمی کانسیلر به بالای ابرو و زیر ابرو بزنید و آن را خوب فید کنید تا با مشخص شدن شکل نهایی ابرو ، جذاب تر و زیبا تر دیده شوید.

آموزش کشیدن ابرو با سایه

آموزش کشیدن ابرو با سایه

ابروها به چشم‌ها نزدیک هستند و به همین خاطر اهمیت ویژه‌ای در صورت هر فرد دارند. زیبایی ابروها در زیبایی چشم‌ها و در نهایت زیبایی چهره موثر بوده و به همین خاطر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.برای کشیدن ابرو با سایه ، خیلی از مراحل مانند روش مداد است. پس قبل از هر کاری باید توسط یک مداد نقطه شروع یا تاج ابرو را بکشید و سپس طبق الگوی گفته شده در بالا خم ابرو و دم ابرو را بکشید.در ادامه به آموزش کشیدن ابرو با سایه میپردازیم:

انتخاب رنگ سایه و براش

اولین قدم برای استفاده از سایه ابرو، انتخاب رنگ مناسب برای آن است. اگر موهای تیره‌ای دارید، بهتر است رنگ ابرو دو درجه روشن تر از رنگ موها باشد ولی اگر رنگ موهایتان بلوند و خیلی روشن است، رنگ ابروها باید دو درجه تیره تر از رنگ موها انتخاب شود.براش مناسب برای کشیدن ابرو ، دارای سر مویی کوچک و کج است تا بتوانید راحت روی ابرو حرکت دهید.

روش استفاده از سایه و براش ابرو

روش کشیدن ابرو با سایه اینگونه است که ابتدا براش یا قلم موی را باید بردارید و درون سایه پودری ابرو بزنید. سپس چند ضربه آرام به انتهای قلم مو بزنید تا اگر پودر اضافی برداشته‌اید، بریزند و رنگ زیادی روی ابروها نگذارید.حالا خط پایین ابرو را با همان براش بکشید. قوس و کمان ابرو را تیز نکنید و از قوس‌های ملایم استفاده کنید. قوس‌های تیز باعث می‌شود چهره، حالت خشن و مصنوعی به خود بگیرد.بعد از آن که خط پایین کشیده شد، نوبت خط بالایی است. خط بالای ابرو را جایی که در (آموزش کشیدن ابرو با مداد) گفتیم بکشید و دقت کنید قسمت تاج ابرو با قوس ملایم کشیده شود.بعد تمام قسمتهای داخل ابرو را با سایه پر کنید و در نهایت با یک براش ابروی تمیز ، ابروهایتان را به سمت بالا شانه بزنید تا مرتب شود و سایه در تمام قسمتهای ابرو پخش شود.

روش کشیدن ابرو با لاک ابرو

روش کشیدن ابرو با لاک ابرو

لاک ابروها ظاهری به شبیه به ریمل دارد و نسبت به ریمل مقداری براق تر می باشد و براش آن نیز شبیه به لاک ناخن می باشد همچنین استفاده از آن شبیه به لاک زدن ناخن ها می باشد.قبل از استفاده از لاک ابرو ، باید ابروهایتان را شستشو دهید و کاملا از هر گونه رنگ و آلودگی پاک کنید و پس کاملا خشک کنید.در ادامه با نحوه لاک زدن ابرو آشنا میشوید:

نحوه کشیدن ابرو با لاک ابرو

طبق روش گفته شده در مراحل قبل شکل کلی ابرو را مشخص کنید، بعد از آن با لاک ابرو تمام قسمتهای ابرو را با لاک بپوشانید طوری که لاک به پوست نیز نفوذ کند سپس منتظر باشید تا لاک خشک شود.بعد از خشک شدن لاک به راحتی مانند چسب برداشته میشود و ابروهایتان به صورت طبیعی رنگ میگیردو مانند وقتی که تاتو میکنید ابروهایی پر پشت خواهید داشت.

صابون ابرو ، روش آرایش جدیدی در پر پشت و کرکی کردن مدل ابرو ها است.این روش با لیفت ابرو ها و نگهداشتن آنها در بالا زیبایی و شادابی خاصی به صورت میبخشد.صابون لیفت ابرو اورجینال گیاهی    SHAQINUO دارای ترکیب روغن جوجوبا ، روغن نارگیل و روغن آلوئه ورا است که باعث تقویت ابرو ها و جلوگیری از ریزش آنها میشود.

صابون ابرو چیست؟

صابون ابرو، محصولی حاوی گلیسیرین و مواد مغذی مانند ویتامین e و روغن ارگان است. هرگز از صابون معمولی استفاده نکنید. در غیر این صورت ابروهایتان در معرض تعریق و باران، کف خواهند کرد.صابون ابرو یکی از جدیدترین روش های آرایش طبیعی ابرو است، که ابروهایتان را ضخیم و پر نشان میدهد.

آرایش ابرو با صابون ابرو

نحوه فرم دادن به ابرو با صابون ابرو

اگر ابرو های پر پشت و ضخیمی ندارید ، قبل از استفاده از صابون ابرو با مداد به ابرو هایتان فرم دهید و سپس یک براش مخصوص ابرو را با آب مرطوب کرده و به صابون بکشید و سپس براش صابونی را روی ابروهای خود بکشید و به آنها فرم دهید.تاج ابرو را میتوانید با زاویه 90 درجه بکشید ولی بقیه قسمتهای ابرو را با زاویه 45 درجه فرم دهید تا طبیعی دیده شود.بیش از حد از صابون استفاده نکنید ، چون روی ابرو هایتان سفیدک میزند و ظاهری نامطلوب میدهد.

سخن پایانی

داشتن ابرو های خوش فرم و زیبا اهمیت زیادی دارد و به دلیل نزدیک بودن به چشم ها ابرو های خوش فرم ، زیبایی چشم ها را دو چندان میکند.در این مقاله با انواع روشهای آرایش و کشیدن ابرو آشنا شدید.اگر دوست دارید ابرو هایتان هر روز با آرایش و خوش فرم باشد، میتوانید با مراجعه به مراکز زیبایی حرفه ای ، خدمات آرایش دائمی یا بلند مدت ابرو دریافت کنید.آرایش بلد مدت ابرو مانند میکروبلیدینگ ،میکرو فیچرینگ، میکروشیدینگ، روش آمبره، اکستنشن ابرو و لمینیت ابرو را میتوان نام برد که روشهای نوین برای هر چه زیباتر و جذاب تر شدن چهره زیبا جویان انجام میگیرد.کاشت مو نیز نوعی آرایش و فرم دهی ابرو است که در آن فولیکول مو از سر زیبا جو گرفته شده و به ابرو پیوند زده میشود.امیدوارم این مقاله برای داشتن ظاهری جذاب تر مفید واقع شده باشد.

از محصولات مرتبط هم دیدن فرمایید
45,000
لیفت سریع و آسان ابروهاحاوی روغن جوجوبا و نارگیلتقویت کننده و باعث رشد ابروهاقابل استفاده موهای ابرو نازک و ضخیمعدم ایجاد سفیدک با ماندگاری بسیار بالاحجم 5 گرم/تاریخ انقضا 2025.11/اورجینال
تمام شد!
50,000
حاوی روغن جوجوباماندگاری بسیار بالاروغن نارگیل و الووراکاملا گیاهی و ارگانیکدارای بسته بندی پلمپباعث تقویت و رشد و پرپشتی ابروعدم ایجاد سفیدک و استفاده راحتحجم 10 گرم تاریخ انقضا ۲۰۲۳
تمام شد!
75,000
پالتی بینظیر و خاص30 رنگ مات و شاین3 رنگ هایلایتر شاینبافت بسیار نرم و لطیفپیگمنت و رنگدهی بالاکیفیت عالی و درجه یکماندگاری طولانی روی پوست
تمام شد!
140,000
پالتی بینظیر و خاص30 رنگ مات و شاین3 رنگ هایلایتر شاینبافت بسیار نرم و لطیفپیگمنت و رنگدهی بالاکیفیت عالی و درجه یکماندگاری طولانی روی پوست
تمام شد!

دسته بندی محصولات