برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

اصلاح حرفه ای ابرو متناسب با شکل صورت و چشم ها

1 سال پیش

تاثیر زیاد ابروها در زیبایی چهره غیر قابل انکار است. ابروها میتوانند صورت شما را چاق تر و یا لاغر تر نشان دهند.همچنین با ابروهای زیبا و مناسب صورتتان ، چشمان شما زیباتر و بزرگتر به نظر می آیند. داشتن ابروهای پهن و تو پر میتواند چهره شما را جوانتر و شادابتر نشان دهد.بعضی از افراد از بدو تولد خوش شانس هستند و دارای ابروهای خوش فرم و پهن و تو پر هستند ولی بعضی از افراد در مورد ابرو خوش شانس نیستند و برای داشتن ابروی ایده آل ، باید ابرو هایشان را حرفه ای آرایش کنند.برای یادگیری نکات مهم دربارهاصلاح ابرو ما را همراهی کنید:

روش صحیح و حرفه ای اصلاح ابرو

قبل از انجام هر گونه آرایشی روی ابرو ، باید ابرو اصلاح و مرتب شود.همانطور که شکل صورت و چشمان افراد مختلف متفاوت است ، شکل اصلاح ابرو نیز باید متناسب با فرم صورت آنها باشد تا زیبایی چهره ، بیشتر نمایان شود.برداشتن ابرو کاری است که نیاز به تمرین، دقت و حوصله زیادی دارد، چراکه ابروها تاثیر زیادی در زیبایی چهره به خصوص چشم های شما دارند و در صورت بروز یک اشتباه در برداشتن ابرو یا انتخاب یک مدل اشتباه ممکن است از زیبایی چهره شما کاسته شود.در ادامه شما را با اصطلاحات قسمتهای مختلف ابرو آشنا میکنیم:

آشنایی با اصطلاحات قسمتهای مختلف ابرو

همانطور که در تصویر زیر مشخص کرده ایم نقطه A=تاج ابرو ، نقطه B= آرک ابرو و نقطه C= دم ابرو اصطلاحات قسمتهای مختلف ابرو است.اگر ابرو را از نظر قد به دو بخش تقسیم بندی کنیم. از تاج تا آرک ابرو بخش اول است و یک قسمت حساب می شود. از آرک تا انتهای ابرو یا همان دم ابرو که یک بخش مشخص است. این دو بخش هم اندازه یک دیگر نیستند و قسمت اول یعنی از تاج تا آرک دو برابر قسمت دوم از آرک تا دم ابرو باید باشد.

بهترین روشهای فرم دهی و اصلاح ابرو

اصلاح و فرم دهی ابرو متناسب با فرم صورت و چشم ها

اگر شما هم جزو افرادی هستید که دوست دارید تمام مهارتهای آرایش و پیرایش را خودتان یاد بگیرید تا در خانه و بدون مراجعه به افراد متخصص ابروهای خودتان را حرفه ای اصلاح و فرم دهی کنید، لطفا تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.همانطور که خصوصیات افراد با همدیگر متفاوت است ، ابروها و شکل صورت و چشمهای افراد مختلف نیز با همدیگر متفاوت است.برخی افراد دارای ابروهای پر پشت و خوش فرمی است ولی در برخی دیگر ابروها کم پشت و نامتقارن است.استخوان بندی صورت در طرز صحیح برداشتن ابرو بسیار تاثیر گذار است. مدل ابروی مناسب بر اساس فرم صورت و نوع چشمها مشخص می‌شود، به همین خاطر بهتر است مدل ابرو هایتان را متناسب با فرم صورت و چشمهایتان انتخاب کنید تا زیبایی شما را چندین برابر کند. بنابراین اولین قدم در یادگیری نحوه برداشتن و فرم دهی ابرو در خانه، مشخص کردن ساختار چهره‌تان است.

مدل ابرو برای صورت گرد

اگر طول و عرض صورت شما برابر باشد یا اکثر حجم چهره شما را گونه ها و لپ ها تشکیل دهد و  همچنین خط فک خمیده ای داشته باشید ، فرم چهره شما گرد است.افراد دارای صورت گرد باید تمرکز خود را روی کشیده‌تر و لاغرتر نشان دادن چهره بگذارند؛ به همین خاطر در هنگام برداشتن ابرو باید قوس ابروها را بالاتر ببرید تا فاصله چشم و ابروها بیشتر شود و با این کار، نگاه دیگران از بالا و پایین حرکت می‌کند و این موضوع باعث می شود که چهره شما در ذهن آن ها لاغرتر و کشیده تر به نظر بیاید.

روش اصلاح ابرو برای صورت گرد

مدل ابرو برای صورت مربع

اگر صورت شما دارای خطوط زاویه دار و استخوانی و تقریبا هم‌پهنا با پیشانی شما باشد یعنی فرم چهره مربعی دارید. در فرم صورت مربعی‌، پهنای پیشانی، خط فک و استخوان‌های گونه تقریبا هم اندازه است. طرز اصلاح ابرو در فرم صورت مربعی تاثیر زیادی دارد، چراکه این فرم چهره بدون ایجاد تعادل، زمخت به نظر خواهد رسید.در هنگام برداشتن ابرو باید به جلوه خط فک و حفظ تعادل چهره توجه داشته باشید. اجازه دهید فرم صورتتان در تعیین قاب درست ابروها شما را راهنمایی کند. برای نرم تر کردن صورت مربعی و حذف زاویه ها باید آرک ابروها بالاتر باشد.

روش اصلاح ابرو برای صورت مربعی و زاویه دار

مدل ابرو برای صورت بیضی

در افراد دارای چهره بیضی، استخوان بندی گونه‌ مشخص و پیشانی کشیده است. نیمرخ چهره به ‌زیبایی در قسمت چانه باریک می‌شود. خط فک خمیده و کوتاه‌تر از عرض پیشانی است.افراد دارای چهره بیضی در برداشتن ابرو، باید هدف خود را بر ساده نگه داشتن ابروها بگذارند. داشتن ابروهایی با قوس ملایم برای چهره این افراد بسیار مناسب است. هنگام اصلاح ابرو در خانه، از نازک کردن ابروها خودداری کنید و تا جای ممکن شکل طبیعی ابرو را حفظ کنید تا چهره تان جلوه ای طبیعی و زیبا داشته باشد. این روزها مدل ابرو پرپشت و هاشور خورده برای طبیعی تر جلوه دادن چهره به کار برده می شود.

مدل ابرو برای صورت قلبی شکل

افرادی که پهنای پیشانی شان کوتاه تر از خط فک است و فرم صورت در سمت چانه باریک تر می شود.و تقریبا طول و عرض چهره برابری دارند. پیشانی کسانی که فرم قلبی شکل دارند مشخص و پهن است. نحوه ابرو برداشتن باید به گونه ای باشد که توجه ها را از پیشانی دور کند و چانه نوک تیز را با دیگر اجزای صورت متعادل کند.بهترین روش اصلاح ابرو برای فرم قلبی، برداشتن ابرو ها به شکلی خمیده با زاویه ای ملایم، کم و زنانه است.

روش اصلاح ابرو برای صورت های قلبی

مدل های ابرو با توجه به فرم چشم ها

ابروها قاب چشم ها است و برای اینکه ابرو زیبایی چشم ها را نمایان تر کنند باید دارای فرم متناسب با چشم ها و صورت داشته باشند.علاوه بر اندازه چشم ها ، فاصله آنها از همدیگر نیز اهمیت زیادی در روش اصلاح ابرو دارد.برخی از افراد چشمانی نزدیک به هم دارند اما می توانند با مدل دادن صحیح به ابروهایشان زیبایی چهره خود را بیشتر کنند طوری که فاصله چشمشان به نظر نرسد . ابروهای بلند و رو به بالا مناسب ترین نوع ابرو برای این افراد است و بدترین نوع ابرو برای آنان ابروهای تیز و نزدیک به هم است. افرادی که چشمانشان با یکدیگر فاصله دارد می توانند با نزدیک کردن تاج ابروها به یکدیگر این فاصله را تعدیل کنند و زیبایی چهره خود را دو چندان نمایند.

مدل ابرو برای چشم های گرد

ابروانی که ما برای چشم‌ها گرد در نظر می‌گیریم باید به شکل باشه که کمی از حالت گردی آن بکاهد در نتیجه باید بطور کلی ابروی کمان را حذف کنیم ابروانی که شکست داشته باشد نیز به دلیل اینکه گردی چشم را تا حدودی افزایش می‌دهد،مناسب چشم های گرد نیست. بنابراین فقط می‌توان بریی چشم‌های گرد ابروی صاف را انتخاب کرد. برای این منظور کامل آرک را ملایم میکنیم.

روش اصلاح و فرم دهی ابرو

مدل ابرو برای چشم های درشت و کشیده

اگر چشم‌هایتان بسیار درشت است و تمایلی ندارید که بزرگتر دیده شوند بهتر است از مدل ابروی گرد استفاده کنید. ابروهای گرد باعث می‌شوند تا چشم‌های شما جذاب‌تر و زیباتر دیده شوند. این مدل ابرو زیبایی چشم شما را کامل کرده و توازن بسیار خوبی از چشم و ابرو را در صورتتان ایجاد خواهد کرد.اگر احساس می‌کنید که مدل ابرو گرد با چهره شما سازگاری ندارد بهتر است از مدل ابرو با قوس بالا استفاده کنید. هنگامی که قوس ابرو بالا باشد در این صورت چشم های درشت شما حالت طبیعی و جذاب‌تری خواهند داشت.دقت داشته باشید که اگر چشم هایتان درشت است ضخامت ابروهایتان را کم نکنید! هر چه ابروهایتان ضخیم‌تر باشد زیبایی بیشتری برایتان ایجاد خواهند کرد. علاوه براین باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که انتهای ابروی خود را بسیار نوک تیز نکنید! زیرا این کار باعث می‌شود تا چهره‌تان پرخاشگر و خشن دیده شود.

مدل ابرو برای چشم های ریز و کوچک

برای چشمان ریز هر چقدر ابروها بلند و کشیده تر باشند چشم ها درشت تر به نظر می رسد از این رو بهتر است شما از قد ابروهایتان کم نکنید و ابروهایتان را به صورتی بردارید که دارای قدی کشیده باشند همچنین امروزه ابروهای پهن توجه اغلب خانم ها را به سمت خود جلب کرده اند و اگر شما دارای ابروهایی پرپشت هستید بهتر است به کمک این مدل ها به ابروهایتان حالت و فرم زیبایی بدهید.

اصلاح و فرم دهی حرفه ای ابرو در منزل

روش اصلاح و فرم دهی ابرو با موچین در خانه

برای اصلاح ابرو ابزار های مختلفی وجود دارد که با توجه به سلیقه و حرفه ای بودن فرق میکند، موچین، موم یا وکس و نخ ابزارهای برداشتن ابرو هستند که نمیتوان به صورت دقیق گفت کدام گزینه بهتر است ولی اکثر حرفه ای ها موچین را ترجیح میدهند چون کار با موچین دقیق و راحت است.با موچین میتوانید با دقت و تمرکز بیشتری موها را تک تک بردارید تا مدل ابروی دلخواهتان را ترسیم کنید.

1.بعد از انتخاب مدل ابروی مناسب با فرم صورت و چشمهایتان ، موچین با کیفیت و نوک تیز تهیه کنید و روی قسمتهایی از ابرو که باید برداشته شود تا به مدل دلخواه تان تبدیل شود با یک مداد سفید ، رنگ بزنید و بعد با موچین موهای رنگی شده را بردارید، سعی کنید به تاج ابرو زیاد دست نزنید.

2.حالا موهای زائد را از وسط دو ابرو بردارید. عقب بایستید و ابروها را خوب تنظیم کنید. با فاصله از آینه بایستید تا ابروها از نظر بصری متعادل به نظر برسند. سپس موهایی که برای یکدست و قرینه شدن ابروها لازم است را بردارید. در نهایت، موهای زائد را با دستمال کاغذی جمع کنید.

3.ابروهای خود را بیش از حد برندارید، زیرا آنها تقریبا ۶ هفته طول می‌کشد تا دوباره رشد کنند. وقتی ابروهای خود را فرم می‌دهید، آهسته پیش بروید. به عقب برگشته و هر چند دقیقه یکبار در آینه نگاه کنید تا پیشرفت خود را بررسی  نمایید.

4.برای حذف و برداشتن موهای زائد ریز و بور، موچین را در پوست خود فرو نکنید، بلکه برای از بین بردن آنها از یک تیغ و یا نخ استفاده نمایید.در حین برداشتن ابرو با برس ابرو، موهایتان را به سمت بالا شانه بزنید تا شکل دقیق ابرویتان ظاهر شود و در انتها ابروها را به سمت بالا شانه بزنید و موهایی که خیلی بلند هستند را با قیچی کوچک و مخصوص ابرو بزنید.

سخن پایانی

تک تک اجزای صورت تاثیر زیادی در زیبایی صورت دارد، مخصوصا ابروها که قاب چشم ها هستند و تاثیر زیادی در ایجاد تعادل بین اجزای صورت دارند.برداشتن ابرو باید با دقت و لایه به لایه صورت گیرد تا ابروها بیش از حد نازک نشوند.یک لایه از موهای ابرو را بردارید و با دقت به آینه نگاه کنید ، اگر به مدل دلخواهتان نرسیده اید لایه دوم را بردارید .قبل از برداشتن ابروهایتان میتوانید با آب ولرم ابروهای خود را شستشو دهید تا پوستتان نرم و لطیف شود و موقع برداشتن موها حس درد زیاد نداشته باشید.

از محصولات مرتبط هم دیدن فرمایید
140,000
کیفیت بسیار بالاقابلیت شستشو داردشامل 10 عدد براشتراکم مویی بسیار بالارنگ خاص طلایی صورتیطراحی فوق العاده شیک و زیبابدون ریزش و موهای نرم لطیف
تمام شد!

دسته بندی محصولات