برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

مزایای خاویار برای پوست و زیبایی

1 سال پیش

قدمت و پیشینه ماهیهای خاویاری به میلیون ها سال قبل میرسد، ماهیان خاویاری دارای انواع مختلفی هستند و به دلیل تخم هایی که تولید میکنند از ارزش و اهمیت زیادی برخوردار هستند.به تخم های حاصل از این ماهی ها، خاویار گفته می شود. خاویار به دلیل طعم دلچسب و همچنین به لحاظ مواد مغذی، انواع املاح و ویتامین ها، اسیدهای چرب امگا 3 و بسیاری از خواص و ویژگیهای دیگر از ارزش و محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بوده و جزو گران ترین غذاهای دنیا محسوب می گردد.خاویار غنی از آنتی اکسیدان مانند ویتامین ,Q10, A ،D,E ,B می باشد که علاوه بر ارزش تغذیه ای بسیار زیاد آن در ترمیم پوست و جوان سازی و ضد پیری خیلی مفید است و دارای ساختار سلولی مشابه با پوست انسان است.

دو نوع خاویار مورد استفاده برای پوست

خاویار از تخم های انواع ماهیای خاویاری به دست می آید و شناخته شده ترین نوع خاویار است.شاید هنوز با خاویار حلزون آشنا نشده باشید ، ولی یک نوع خاویار دیگر نیز وجود دارد که طی چند سال اخیر محبوب شده و به پرورش و تولید آن پرداخته میشود.حتی در رستورانهای گران قیمت خواهان زیادی دارد. خاویار حلزون نوعی خاویار است که از تخم های تازه یا فرآوری شده حلزون ها به دست می آید. این تخم ها به طور کلی دارای قطر   ۳ تا ۴ میلی متر و در حالت طبیعی خود بی رنگ هستند. پس از پردازش ، خاویار ممکن است به رنگ کرم ، سفید مایل به صورتی یا سفید باشد.

خاویار ماهی

امروزه در تولید برخی محصولات درمانی زیبایی پوست که اغلب جهت جوانی پوست و از بین بردن آثار پیری کاربرد دارند، از خاویار به‌عنوان ترکیب اصلی استفاده می‌شود.نکته اصلی در ارزشمند بودن خاویار، تأثیر آن بر روی لایه سطحی است که موجب بازسازی و تقویت این لایه می‌شود و در نتیجه میزان رطوبت رسانی به پوست افزایش می‌یابد. خاویار سرشار از مواد مغذی از جمله پروتئین، مواد معدنی، ویتامین‌ها و مقادیر بالایی از اسیدهای چرب اشباع نشده است. عصاره خاویار دارای ساختاری منحصربه‌فرد جهت ارائه مواد مغذی به‌صورت مستقیم به سطح سلولی پوست است.

مزایای خاویار برای زیبایی و سلامت پوست و مو

خاویار حلزون

خاویار حلزون می تواند مشکلات پوستی شما را اصلاح ، بازسازی ، درمان و ترمیم کند. همچنین با از بین بردن آکنه و بهبود زخم های ناشی از آکنه ، رفع چین و چروک یکی از بهترین محصولات مراقبت از پوست است. خاویار حلزون با از بین بردن خطوط ریز ، تیرگی های زیر چشم ، پوستی شادابتر و جوانتر به ارمغان میاورد. خاویار حلزون اصل و ارگانیک دارای خواص بسیار مفیدی برای پوست شما است. به طوری که باعث حفظ تازگی و جوانی چهره و پوست و همینطور حفظ سلامت آن می شود. این ماده دارای خاصیت تغذیه ای و مرطوب کننده ای است و باعث افزایش خاصیت ارتجاعی و لطافت پوست شما می شود.

مزایای خاویار ماهی برای زیبایی پوست

برندهای مختلف لوازم آرایشی و مراقبتی پوست و مو، روز به روز در حال پیشرفت هستند. این نوآوری، در برگیرندۀ ساخت محصولاتی با فرمولاسیون طبیعی و مؤثر، به ویژه با ترکیباتی از عصارۀ خاویار است. خاویار به عنوان یک مادۀ ضد پیری و مغذی گران‌بها شناخته شده و صنعت محصولات پوست و مو را تحت تأثیر قرار داده است.با انتخاب محصولات مراقبتی خاویار که حاوی چربی‌ها، پروتئین‌ها و اسیدهای آمینه مفید هستند، پوست و مویی درخشان و شاداب خواهید داشت.همچنین میتوانید با قرار دادن خاویار در سبد غذایی خود از فواید بیشمار آن بر پوست ، مو و بدن بهره ببرید.

ضد پیری و جوانسازی پوست  با خاویار ماهی

خاویار غنی از آنتی اکسیدان مانند ویتامین ,Q10, A ،D,E ,B می باشد که سبب ترمیم پوست و همچنین جوان سازی و ضد پیری می شود.Q10 و اسیدهای امگا 3 و امگا 6 به تولید کلاژن و الاستین زیاد کمک میکند و مانع پیری پوست یشود.خاویار با از بین بردن خطوط ریز روی صورت، باعث صاف و شاداب‌تر شدن پوست شما می‌شود. از جمله خواص ماسک خاویار برای پوست، مبارزه با علائم پیری است. با استفاده از کرم دور چشم خاویار از دردسر خط.ط زیر چشم راحت شوید.

ضد پیری و جوانسازی پوست با کرم خاویار

از بین بردن لکه ها و روشن شدن پوست با خاویار ماهی

 ویتامین های گروه B موجود در خاویهر ماهی، چربی پوست را تنظیم می کند و مانع از چرب شدن بیش از حد پوست می شود. تمایل پوست به لکه دار شدن را کاهش می دهد، از زبر و خشن شدن پوست جلوگیری می کند و در روشن تر شدن پوست موثر است.

آبرسانی و مرطوب کردن پوست با خاویار

انواع محصولات پوستی خاویار با ایجاد تعادل بین دفع و جذب آب، به یکدست شدن رنگ پوست و مرطوب کردن آن کمک می‌کنند. چربی‌های امگا، موادی هستند که منجر به آبرسانی عمیق، جوانسازی و محافظت از پوست می‌شوند. امگا نیز از جمله خواص روغن خاویار است که پوست را منعطف و محکم و بافت آن را مخملی می‌کند.

مزایای خاویار حلزون برای زیبایی پوست

متابولیسم بدن ما تا حدود ۲۵ سالگی مقادیر طبیعی کلاژن را تولید می کند و سپس به آرامی سالانه تقریباً  ۱٪  تولید آن کاهش می یابد. این کاهش در شروع چین و چروک ها و خطوط ظریف روی پوست آشکار می شود. همانند کلاژن ، از دست دادن الاستین هم منجر به چین و چروک و لکه بر روی پوست می شود. قرار گرفتن در معرض اشعه ماورا بنفش نور خورشید ، یا اشعه ماورا بنفش دستگاه های برنزه کننده باعث از بین رفتن الاستین و پیری زودرس پوست می شود.ولی میتوانید با استفاده از مواد کلاژن ساز طبیعی با این تغییرات نامطلوب مبارزه کنید.

مزایای خاویار حلزون برای زیبایی و سلامت پوست

جوانسازی و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست با خاویار حلزون

کلاژن و الاستین پروتئین های مرتبط با زیبایی و جوانی پوست هستند که هر دو در خاویار حلزون به وفور موجودند. آنها آب را در سلول های پوستی شما نگه داشته و باعث انعطاف پذیری پوست می شوند. بنابراین می توان گفت خاویار حلزون از اثرات ضد چروک و ضد پیری پوست برخوردار است. علاوه بر این کلاژن به بهبود بافت اپیدرم ، حفظ قابلیت ارتجاعی و لطافت بیشتر پوست کمک می کند.با استفاده از کرم های خاویار حلزون به افزایش خاصیت ارتجاعی و کشسانی پوست کمک کنید و پوستی جوان و شاداب داشته باشید.

درمان جوش و آکنه و کاهش التهابات پوستی

آلانتوئین آنزیمی طبیعی با خاصیت بهبودی و بازسازی کننده سلول های پوست انسان است که به دلیل خاصیت نرم کنندگی ، تسکین دهنده و ضد تحریک بودن شناخته شده است. این ماده ، یک مرحله ترمیم بافت پوست را تقویت می کند و یک آنتی اکسیدان است که با از بین بردن رادیکال های آزاد به جلوگیری از روند پیری کمک می کند. آلانتوئین به سرعت توسط لایه های داخلی پوست جذب می شود ، ترشحات غده سباسه را تنظیم می کند و از تعریق جلوگیری می کند.با کنترل ترشحات غدد سباسه به درمان جوش و آکنه و همچنین کاهش التهابات پوستی میپردازد.آلانتوئین به بهبود جای جوش و زخم های سطحی میپردازد و جای زخم و اسکار به جا نمیگذارد.

لایه برداری و پاکسازی منافذ پوست با خاویار حلزون

اسید گلیکولیک موجود در خاویار حلزون یک لایه بردار طبیعی موثر است که سلول های مرده را به آرامی از روی سطح پوست شما از بین می برد ، منافذ پوستی را تمیز کرده و به تولید سلول های جدید پوست سرعت می بخشد. گلیکولیک اسید به مواد دیگر کمک می کند تا به عمق پوست نفوذ کرده و بافت های آسیب دیده پوست را بازسازی کنند.با استفاده از لایه بردار خاویار حلزون میتوانید پوستی صاف و درخشان خواهید داشت.

مزایای خاویار حلزون برای سلامت مو

مزایای خاویار برای حفظ سلامت و زیبایی مو

ویتامینه و تقویت کردن موها، از جمله مزایای خاویار تراپی مو است. خاویار، حاوی مقادیر زیادی ویتامین A است که از خشک شدن و شکستن موها جلوگیری می‌کند. ویتامین D موجود در این مادۀ مغذی نیز به جلوگیری از ریزش مو و افزایش رشد آن کمک خواهد کرد. علاوه بر این، وجود عنصر روی برای سیستم ایمنی، بازسازی سلولی و تقویت تار و فولیکول‌های مو عالی است.انواع شامپو ، سرم و تقویت کننده موی خاویار در بازار وجود دارد که با استفاده از آنها میتوانید به درمان شکستن موها و موخره بپردازید و موهای ضخیم و پر پشت با درخشش زیبا داشته باشید.

سخن پایانی:

سلامت پوست و مو برای بسیاری از افراد از اهمییت بسیار زیادی  برخوردار است، خواص خاویار تنها منحصر به استفاده از محصولات مراقبتی پوست و مو نیست و خوردن خاویار تاثیر چشمگیری در سلامت بدن دارد.همانطور که گفتیم خاویار محصولی پرخاصیت است که هم به صورت خوراکی مصرف می‌شود و هم محصولات جانبی برای مراقبت پوست و مو از آن تهیه می‌گردد.با استفاده از محصولات مراقبت از پوست و موی خاویار میتوانید به درمان مشکلات پوستی بپردازید و همچنین زیبایی و سلامت پوست خود را تظمین کنید.در کنار استفاده از محصولات مراقبتی ، داشتن سبک زندگی سالم نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

دسته بندی محصولات