برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

جوانسازی و زیبایی صورت با ماساژ صورت

1 سال پیش

داشتن پوستی زیبا و بدون خطوط دغدغه همه افرادی است که به سلامت پوست اهمیت میدهند.علاوه بر استفاده از لوسیون ها و سرم های جوانساز و ضد پیری ماساژ نقاط مهم صورت و ورزش دادن به صورت نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.صورت نیز مانند دیگر قسمتهای بدن دارای عظله است و ماساژ به صورت این عظله ها را قوی تر میکند و از افتادگی و شل شدن پوست صورت در بلند مدت جلوگیری میکند.ماساژ صورت یک روش درمانی زیبایی بسیار محبوب برای کند کردن روند پیری و دستیابی به پوستی جوان و سالم است که می توانید در یک مجموعه زیبایی توسط یک متخصص ماساژدرمانی یا به تنهایی در منزل انجام دهید و با ماساژ دادن به صورت علاوه بر جوانسازی پوست صورت به آرامش درونی نیز خواهید رسید. 

جوانسازی و شادابی پوست صورت با ماساژ

ماساژ صورت یک روش درمانی کاملاً آرام بخش و جامع است که از قرن ها پیش تر مورد استفاده قرار میگرفت این نوع ماساژ روی صورت، سر و گردن انجام میشود. این روش درمانی برای کسانی که روتین طبیعی مراقبت از پوست را ترجیح می دهند بسیار مناسب است ، هنگام ماساژ دادن حتما صورت و دستان خود را شستشو دهید و از تمام آلودگی ها تمیز کنید و سپس با یک سرم جوانساز و یا هر کرم آبرسان دیگری که حرکت انگشتان را روی صورتتان راحت تر کند استفاده کنید. فواید آن فراتر از صورت است و در کل بدن برای احساس آرامش و شادابی بیشتر کاربرد دارد. تکنیک هایی که در ماساژ صورت استفاده می شود، تنش عضلانی را آزاد می کند و گردش خون در صورت، سر و گردن را افزایش می دهد. این باعث نشاط در پوست، نگاه براق و ازبین بردن خطوط ریز و چین و چروک می شود.

ماساژ دادن به صورت باعث افزایش گردش خون میشود و این افزایش گردش خون ، کلاژن سازی را تحریک میکند و همچنین باعث شادابی و درخشندگی پوست صورت میشود.بهتر است ماساژ دادن را با سرم های جوانساز مثل سرم طلا24K کریستال ضد چروک و لیفت کننده ایمیجز انجام دهید تا با جذب این سرم شاهد تاثیر چند برابری ماساژ بر صورت باشید.

جوانسازی صورت با ماساژ صورت

چند روش از بین بردن خط خنده با ماساژ صورت

خط خنده و از بین بردن آن یکی از دغدغه های همیشگی خانم ها و آقایان است. خط خنده به خطوطی گفته می شود که از پایین بینی به گوشه دهان می رسند. این خطوط به دلایل مختلفی همچون افزایش سن، کاهش کلاژن سازی،تابش مستقیم اشعه مضر نور خوشید، سیگار کشیدن و افزایش یا کاهش شدید وزن ایجاد می شوند.با ماساژ دادن صورت و سفت و مقاوم کردن عظله های صورت میتوانید از پیری و شل شدن صورت و ایجاد خطوط عمیق روی صورتتان جلوگیری کنید.

روش اول از بین بردن خط خنده با ماساژ

دو تا انگشت اشاره خود را داخل گوشه های دهان خود قرار دهید و آن را به طرفین صورت بیش از ۱ سانتى متر بکشید. همچنین لب هایتان را روى هم ببندید. با این کار عضله‎‌ای که در اطراف دهان شما قرار دارد و باز و بسته کردن دهان را کنترل مى کند، منقبض و تقویت می کنید. این وضعیت را برای چند ثانیه نگه دارید و بعد براى این که عضله بهتر کار کند، به آرامی گوشه های دهان خود را به سمت یکدیگر بکشید، از انگشتانتان به عنوان اهرم استفاده کنید. 10 ثانیه استراحت کنید و مجددا این کار را تا ۲۵ بار تکرار کنید. تقویت این عضله باعث می شود تا سطح پوست به اندازه کافی سفت و کشیده شود.

روش دوم از بین بردن خط خنده با ماساژ

برای تقویت عضلات صورت، صاف کردن پوست خود و رفع خط خنده یک نفس عمیق کشیده و هوا را در دهان خود نگه دارید به صورتی که دهان شما مانند بالن بزرگ شود. سپس هوا را از یک گونه به گونه دیگر هدایت کنید. تا 10 ثانیه حرکت دادن هوا را در داخل دهان تکرار کنید و سپس هوا را خارج کنید و به صورتتان چند ثانیه ای استراحت دهید و بعد دوباره این حرکت را تکرار کنید .میتوانید این تمرین را تا 25 بار تکرار کنید.

از بین بردن خط خنده با ماساژ صورت

روش سوم از بین بردن خط خنده با ماساژ

۳ انگشت میانی دو دست را روی چانه خود بگذارید و فشار دهید. سپس مانند تصویر انگشت های دو دست را همزمان از روی چانه خود به کناره های دهان بکشید و تا زیر بینی ادامه دهید ، بدون برداشتن انگشتان از روی صورت خود در ادامه حرکت ، انگشتان خود را از بالای لب به سمت گوشه داخلی چشم ها حرکت دهید و از گوشه داخلی چشم به سوی گیجگاه ببرید.حتما برای انجام این ماساژ از لوسیون و یا سرم آبر سان و جوانساز استفاده کنید تا انگشتان روی صورت راحت حرکت کند ، بهترین سرم  با خواص ویژه جذب پوست شده و باعث تاثیر چند برابری ماساژ در جوانسازی پوست صورت میشود.

از بین بردن خطوط اخم پیشانی با ماساژ دادن

ممکن است خطوط مختلفی روی صورتتان ظاهر شود و این امر ممکن است بر اثر افزایش سن ، یا نوشیدن ناکافی آب و یا اشعه مر نور خورشید باشد.البته گفتنی است که حرکات نامناسب عظله های صورت و عادات رفتاری میتواند باعث ایجاد این خطوط شود مثل؛ اخم کردن ، بالا بردن ابروها هنگام صحبت کردن ، این عادات اگر زیاد تکرار شود تکرار زیاد باعث ایجاد خطوط در این مسیر میشوند پس باید دقت کنید تا این عادات رفتاری را تغییر دهیم و از ایجاد این خطوط جلوگیری کنیم.ولی اگر خطوطی ایجاد شده باشد با انجام ماساژ و حرکات یوگای صورت میتوانید این خطوط را از بین ببرید.

گفتیم که ماساژ پیشانی خاصیت جوانسازی و ضد پیری برای پوست دارد و از دیگر فواید ماساژ صورت می‌توان به کاهش فشار در سینوس‌ها (درنتیجه کاهش احتمال عفونت)، کاهش جوش‌های روی پوست صورت (آکنه‌ها)، بهبود اختلال مفصل گیجگاهی فکی (TMJ)، بهبود خونرسانی به سلول‌های پوستی و براق شدن سطح پوست، جوانسازی پوست و بهبود جای زخم‌ها اشاره کرد.بهتر است ماساژ صورت را با امولسیون آبرسان و روشن کننده گل رز ایمیجز انجام دهید تا از خاصیت آبرسانی و روشن کنندگی آن نیز بهره مند شوید

روش اول از بین بردن خطوط اخم با ماساژ

با انجام صحیح و مداوم ماساژ صورت به مدت 5 دقیقه در روز میتوانید با خطوط اخم پیشانی خود خداحافظی کنید.قبل از شروع ماساژ صورت، پوست صورت و دستانتان را کامل تمیز کنید و بعد مقداری سرم ضد چین و چروک و یا روغن گیاهی مورد نظرتان را روی پوست صورت خود بمالید و با نوک انگشتان به طور ممتد بر پیشانی ضربه بزنیدو بعد انگشتان وسط دو دست خود را به همدیگر  بچبانید و بین دو ابرو قرار دهید و به سمت بالا و بیرون پیشانی ماساژ بدهید. یا بند انگشتان را درست بالای دو ابرو بگذارید و تا محل رویش موهای سر بکشید. این حرکت را ۵ بار تکرار کنید. این کار نه‌تنها چروک پیشانی را باز می‌کند بلکه تنش‌ها را هم از روی این قسمت بدن بر می‌دارد.

از بین بردن خطوط اخم پیشانی با ماساژ دادن

روش دوم از بین بردن خطوط اخم با ماساژ

انگشتان وسط دستهای  خود را به هم بچسبانید و نوك آنها را روبه روی هم در میان پیشانی قرار دهید. به آرامی انگشتان خود را روی پیشانی از هم جدا كنید و پوست پیشانی را با ملایمت از هم باز كنید و كمی به عقب بكشید و این حرکت را 10 مرتبه تکرار کنید،بعد از تمام سطح انگشتان استفاده كنید و ماهیچه‌های پیشانی را با فشار به شكل دورانی ماساژ دهید. از بالای پیشانی شروع كنید و حركات خود را در عرض پیشانی به صورت نواری به پایین ادامه دهید.حتما فراموش نشود که تمام این حرکات را با روغن ماساژ مفید و یا سرم ضد چین و چروک انجام دهید.

از بین بردن خطوط اطراف چشم با ماساژ

یکی از بهترین روش‌ها برای مراقبت از پوست و حفظ خاصیت ارتجاعی و کششی ماهیچه‌ها، ماساژ دور چشم است که باید به آرامی و ملایمت انجام شود.پوست اطراف چشم بسیار نازک و حساس است و هر نوع کشش و فشار بیش از حد می‌تواند نتیجه را عکس کند و باعث تیرگی زیرچشم یا پارگی مویرگ‌های بسیار ظریف در آن ناحیه شود. در مقابل ماساژ ملایم می‌تواند باعث تقویت خون رسانی و تحریک کلاژن سازی پوست شود. انواع روش‌ها برای ماساژ صورت به ویژه ناحیه اطراف چشم وجود دارد که در ادامه چند روش ماساژ دور چشم را شرح میدهیم:

روش اول از بین بردن خطوط اطراف چشم با ماساژ

پوست اطراف چشم نازکتر از بقیه قسمتهای صورت است و به همین دلیل اولین خطوط در این قسمتها ایجاد میشود و برای جلوگیری از به وجود آمدن خطوط ریز اطراف چشم حتما روزانه به مدت 5 دقیقه صورت خود را ماساژ دهید.برای ماساژ اطراف چشم ابتدا صورت و دستهای خود را با شوینده مناسب شستشو دهید و سپس با روغن نارگیل و یا کرم دور چشم مناسب انگشتان خود را مرطوب کنید و به آرامی و ملایمت با انگشت اشاره خود از داخل چشم به سمت گیجگاه پوست خود را بکشید و رها کنید ، این حرکت را تا20 بار تکرار کنید.

از بین بردن خطوط اطراف چشم با ماساژ دور چشم

روش دوم از بین بردن خطوط اطراف چشم با ماساژ

روش دوم، ماساژ با ضربات نوک انگشتان دست است که باید قبل از انجام آن ها پوست صورت و دست‌ها شسته و تمیز و خشک شود، همچنین بهتراست برای انجام حرکات ماساژ مقابل آینه بنشینید تا کنترل بهتری روی دست‌های خود داشته باشید.در روش ماساژ با روغن توجه به نوع پوست اهمیت بالایی دارد، اگر پوست صورت شما خشک است به روغن‌هایی با خاصیت مرطوب کنندگی بالا نیاز دارید تا پوست اطراف چشم بر اثر ماساژ تحریک و ملتهب نشود.

روش سوم از بین بردن خطوط اطراف چشم با ماساژ

سومین روشن ماساژ اطراف چشم ، شامل همه قسمتهای چشم است.قبل از ماساژ ،پوست صورت و دستان خود را شستشو داده و خشک کنید و سپس از کرم و یا روغن مناسب دور چشم روی دو انگشت اشاره خود بمالید و سپس چشمهای خود را ببندید و انگشت خود را در قسمت درونی چشم قرار دهید و به طرف انتهای چشم به آرامی بکشید و بعد از روی پلک به سمت ابتدای چشم برگرید ، این حرکت دورانی را 10 مرتبه تکرار کنید و از تاثیر معجزه گر آن شگفت زده شوید.

سخن پایانی

برای حفظ زیبایی و سلامت پوست، قبل از به وجود آمدن هر نوع خطوط سطحی باید پیشگیری های لازم را انجام دهیم.برای پیشگیری باید به سلامت تغذیه خیلی اهمیت دهیم و مقدار کافی آب بنوشیم و میوه و سبزیجات مفید و سالم استفاده کنیم.قبل از قرار گرفتن در زیر نور خورشید از کرم ضد آفتاب با spf حداقل 30 درصد استفاده کنیم و سعی کنید از عینک آفتابی بزنید تا اطراف چشم شما کاملا محافظت شود چون پوست اطراف چشم خیلی زود آسیب میبیند.بعد از انجام تمام مراحل پیشگیری میتوانید روزانه 5 دقیقه نقاط حساس و مهم صورت خود را ماساژ دهید.

از محصولات مرتبط هم دیدن فرمایید
73,000
بازسازی کننده پوست حاوی طلای نانو 24 عیار سفت و لیفت کننده پوست انتی اکسیدان و ضد پیری قوی ترمیم کننده عمقی چین و چروک کنترل کننده چربی و ضد جوش و آکنه افزایش گردش خون و جوانسازی پوست قابل استفاده خانم ها و...
تمام شد!
95,000
ترمیم کننده چین و چروکبرطرف کننده چین و چروکحاوی کلاژن و عصاره خاویارحاوی مقادیر بسیار زیاد ابرسانحالت الاستین پوست را بالا میبردتولید کلاژن ساری پوست بیشتر میشودجلوگیری از افتادگی و شل شدن پوستحاوی ترکیبات غنی برای...
تمام شد!
95,000
حاوی عصاره گل رزآبرسان قوی پوستنرم و مرطوب کننده پوستکنترل چربی و رطوبت پوستروشن و شفاف کننده پوستبافت سبک و مناسب انواع پوستجلوگیری از خشکی و دهیتراته شدن جلوگیری و ضد پیری و چین و چروکحجم 120 میل/تاریخ انقضا...
تمام شد!
65,000
ابرسان قوینرم کننده پوستضد جوش و لکشاداب کننده صورتاز بین برنده لک های پوستیتقویت پوست و جوان سازیکوچک کننده منافذ باز صورتدرخشان کننده و مرطوب کننده ترمیم کننده خشکی و بی ابی پوستحجم 30 میل /تاریخ انقضا تا 2023.10
تمام شد!
59,000
مرطوب کننده قوی پوست حاوی ویتامین B5 ( پانتنول ) مناسب برای پوست های حساس از بین برنده و پر کننده چین و چروک  نرم و ابریشمی کننده و روشن کننده  تسکین دهنده و از بین برنده کم ابی پوست حاوی عصاره خرفه -...
تمام شد!

دسته بندی محصولات