برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

جوانسازی و شادابی پوست با مخاط حلزون

1 سال پیش

هزاران سال پیش، کشاورزان حلزون وقتی که حلزون ها را در دستان خود می گرفتند و با آن ها غذا درست می کردند، متوجه شدند که پوست دست آنها فوق العاده نرم و صاف شده است،دست های این کشاورزان نه تنها نرم و لطیف میشدند بلکه هرگونه زخم و چین و چروکی هم که بر روی دست های آن ها وجود داشت، بهبود سریعتری پیدا کرده بودند. این موضوع باعث شد تا پزشکان و حکیمان آن دوره متوجه خواص شگفت انگیز مخاط حلزون بر درمان زخم ها و بازسازی پوست شدند و به مرور زمان زنان ثروتمند برای حفظ زیبایی و طراوت پوست خود از مخاط حلزون استفاده میکردند .با گذشت زمان اکثر مردم به حفظ زیبایی و مراقبت از پوست اهمیت نشان دادند و این امر باعث شد،محصولات مراقبت از پوست حاوی مخاط حلزون تولید و روانه بازار شود.بعدها متخصصین با بررسی مخاط حلزون در شرایط متفاوت به این نتیجه رسیدند که در طول پرتو درمانی، حلزون‌ها، نوع دیگری از مخاط رو ترشح می‌کنند که به بهبود زخم‌ها کمک می کند و از آن به بعد، از مخاط حلزون به عنوان یک درمان موثر برای درماتیت پرتویی، انواع سوختگی با تشعشعات، سوختگی شیمیایی و حرارتی و بهبود آهسته زخم ناشی از سوختگی استفاده کردند.در ادامه مقاله خواص جادویی ترکیبات مخاط حلزون بر سلامت و زیبایی پوست را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم.برای مطالعه مطلب مورد نظرتان در لیست بر روی آن کلیک کنید:

بهترین محصولات مراقبت از پوست حلزون

تاثیر مخاط حلزون در جوانسازی و شادابی پوست

اکثر مردم با انجام انواع مراقبت های پوستی سعی میکنند پوستی صاف و درخشان داشته باشند ، این امر به خودی خود امر آسانی نیست ، چون به مرور زمان و تاثیر عوامل محیطی مثل نور مضر خورشید ، خشکی ، کم آبی پوست و بالا رفتن سن تاثیر منفی روی پوست صورت دارند و پوست ، شادابی و طراوت خود را از دست میدهد.برای جوانسازی و بازسازی پوست باید از ترکیباتی استفاده کنیم که به بافت پوست کمک کند تا کمبودهای خود را جبران کند. الاستین و کلاژن از مهم ترین پروتئین های ساختاری پوست هستند که برای حفظ نرمی و خاصیت ارتجاعی در پوست تولید می شوند،مخاطی که حلزونها هنگام حرکت تولید می کنند سرشار از این پروتئین ها هستند.

جوانسازی پوست صورت:

برای جلوگیری از افتادگی پوست صورت با بالا رفتن سن ، باید از ترکیبات حاوی پروتین های سازنده پوست استفاده کنیم تا از طریق منافذپوست به لایه زیرین پوست نفوذ کند  نفوذ و به بافت پوست متصل شود و هرچه قدر عناصر سازنده پوست بیشتر باشد بافت پوست سفت تر و در نتیجه پوستی جوانتر و بدون خطوط خواهیم داشت.محصولات مراقبت از پوست ، که  حاوی عناصر مخاط حلزون هستند دارای مقادیر بالایی از الاستین ، کلاژن و آنتی کسیدان است که ضد پیری و جوانساز پوست می باشند و در رفع چین و چروک بسیار مفید هستند.پس برای مراقبت از پوست و حفظ شادابی پوست باید از بهترین کرم جوانساز و کلاژن ساز استفاده کنید.

بهترین لایه بردار و اسکراب حلزون

بهبود جای زخم و اسکار :

ترشحات ژله ای حلزون دارای خواص درمانی بسیار زیادی هستند.شاید به هر دلیلی روی پوستمان زخم ایجاد شود و خیلی تلاش میکنیم زودی جای زخم خوب بشه و اثری ازش به جا نمونه .این امر به خودی خود کمی زمان بر  است و برای تسریع بهبود زخم نیاز به مواد مغذی پوست دارد .جالب است بدانید تحقیقات نشان داده است مواد موجود در ترشحات حلزون از جمله اسید هیالورونیک با آب‌رسانی و مرطوب کردن پوست در فرآیند بهبود زخم بسیار خوب عمل می ­کند. هر چه قدر زخم­ ها بیشتر خشک باشند روند درمان آن­ها بیشتر به تعویق می افتد. هم چنین آنتی باکتری­ های موجود در بهترین کرم حلزون و یا دیگر محصولات حاوی عصاره مخاط حلزون، از پیشروی عفونت جلوگیری کرده و کمک می­ کند تا زخم ­ها زودتر بهبود یابد. هم­چنین کلاژن و الاستین موجود در محصولات مراقبت از پوست حلزون به کلاژن سازی پوست و تقویت لایه­ های درونی و بیرونی پوست کمک میکنند و فرآیند درمان زخم سریع تر انجام می­ شود.همانطور که گفتیم محصولات حاوی مخاط حلزون دارای خواص درمانی و زیبایی هستند.

کوچک کردن منافذ بزرگ پوست با عصاره مخاط حلزون

در پوست طبیعی انسان منافذ بسیار زیادی وجود دارد که برای تنفس پوست و اکسیژن‌رسانی به سلول‌های زیرین پوست آن قرار گرفته‌اند. همچنین ترشح چربی کافی از این منافذ باعث حفظ تعادل چربی پوست و جلوگیری از خشکی آن می شود ، زمانی این منافذ مشکل ساز میشوند که خیلی بزرگ شده باشند و ظاهر یکدستی و زیبایی پوست را از بین ببرند.بالا رفتن سن و استفاده از لوازم آرایشی چرب برای پوستهای چرب و یا آلودگی پوست از دلایل مهم گشاد شدن این منافذ هستند. برای کوچک کردن این منافذ ، در مرحله اول باید لوازم آرایشی و بهداشتی متناسب با نوع پوستتان استفاده کنید ، در مرحله بعد پوست صورت را به طور مرتب از انواع آلودگی ها پاکسازی کنید،در مرحله آخر نیز ، لایه برداری سلولهای مرده با بهترین ژل و اسکراب حلزون باید انجام شود چون ژل حلزون دارای اسید گلیکولیک است که سلولهای مرده پوست را از بین می برد،  و باعث کوچک کردن منافذ گشاد پوست و به دست آوردن پوستی یکدست میشود. استفاده از محصولات مراقبت از پوست حاوی کلاژن و الاستین و بهترین کرم های حلزون برای افزایش تولید کلاژن صورت و سفت تر و پر شدن بافت پوست صورت کمک میکنند و در نتیجه آن منافذ گشاد پوست به مرور زمان و با تکرار مراحل ذکر شده کوچکتر میشوند.

بهترین ژل و اسکراب لایه بردار حلزون

لایه برداری طبیعی پوست صورت با حلزون:

با تکثیر سلولی ، سلولهای جدید پوست جایگزین سلولهای مرده پوست میشوند ، بعضی سلولهای مرده پوست روی لایه بیرونی پوست انباشته میشوند و پوست را کدر میکنند،برای از بین بردن سلولهای مرده پوست نیاز به لایه برداری پوست است.ترشحات ژل مانند حلزون حاوی اسید گلیکولیک است که یک اسید محلول در آب است و  میتواند به راحتی در لایه های زیرین پوست نفوذ کند و سلولهای مرده پوست را ازبین ببرد و باعث لایه برداری طبیعی پوست شود.اسید گلیکولیک موجود در ترشحات حلزون یکی از مواد اصلی تشکیل دهنده اکثر محصولات مراقبتی از پوست و بهترین لایه بردار های پوست است.حفظ رطوبت، لایه برداری، درخشان کنندگی، تشویق و تحریک رشد سلول های جدید، از مهم ترین فواید اسید گلیکولیک موجود در ژل لایه بردار و اسکراب حلزون برای پوست به شمار می روند.

تاثیر ژل حلزون در رفع لکها و تیرگی های پوست:

پوست صورت برای مراقبت از خود در برابر اشعه مضر خورشید رنگدانه های تیره تولید میکند که همان لک های پوستی است ،لک های پوستی در اثر خشکی پوست و تابش اشعه مضر خورشید ایجاد میشود و برای افراد ناخوشایند استپس در صدد از بین بردن این لک ها هستند، برای رفع لک های پوستی در مرحله اول باید با استفاده مداوم از کرم ضد آفتاب دارای spf حداقل 30 از ایجاد لکهای پوستی جدید پیشگیری کنیم و بعد با لایه برداری پوست با ژل لایه بردار حلزون و یا حلزون تراپی باعث نمایان شدن پوست جدید و روشن تر شوید ، در نهایت نیز به بالا رفتن تراکم سلولهای پوستی جدید و سالم کمک کنید تا پوستی شفاف و زیبا به دست آورید. ترشحات ژل مانند حلزون دارای مقادیر زیادی اسید گلیکولیک ، کلاژن ، الاستین و دیگر مواد مغذی پوست هستند ، که هم سلولهای مرده پوست را به صورت طبیعی از بین می برد و هم با رساندن کلاژن و الاستین به سلولهای تازه پوست به سلامت و زیبایی پوست کمک زیادی میکنند.بهترین کرم های مراقبت از پوست حلزون دارای خواص مفید زیادی برای روشن کردن پوست و رفع لک های پوستی دارند.

درمان جوش و آکنه با عصاره مخاط حلزون

تاثیر مخاط حلزون در درمان آکنه و جوش

جوش یا آکنه همان برجستگی‌های ناخوشایندی است که همراه با التهاب و قرمزی در سطح پوست ایجاد می‌شوند و زیبایی و لطافت پوست را تهدید می‌نمایند.آکنه و جوش از دسته بیماری هایی است که در اثر عفونت بر روی پوست ایجاد می شود.برای رهایی شما از این التهابات ناخوشایند چند راه حل خانگی و موثر را ارائه میدهیم:در مرحله اول باید هر روز دو بار پوست خود را با آب و شوینده مناسب نوع پوست صورت خود(خشک،چرب،نرمال) را شستشو دهید و سپس با تونر مناسب به صورت عمیق منافذ باز پوستتان را پاکسازی کنید، حتما در نظر داشته باشید که این شستشو را با ملایمت انجام دهید ،رفتار خشن با پوست صورت التهابات را تشدید میکند. در مرحله بعدی از لایه بردار و اسکراب حلزون استفاده کنید، چون این نوع لایه بردارها به دلیل دارا بودن اسید گلیکولیک ، سلولهای مرده را به صورت طبیعی از بین میبرند و همچنین اسید گلیکولیک در بازسازی جای جوشها بسیار مفید است.در آخرین مرحله برای درمان جوش و آکنه از محصولات مراقبت از پوست حلزون استفاده کنید تا با رساندن کلاژن و الاستین به التهابات در بهبود آنها کمک کنند و از ایجاد جای زخم جلوگیری کنند و همچنین باید این نکته مهم را یادآوری کنم که محصولات مراقبت از پوست حلزون به دلیل داشتن آنتی بیوتیک های فعال به مبارزه با عفونت ها برخواسته و به شما برای داشتن پوستی بدون آکنه و صاف کمک شایانی خواهد کرد.

محصولات مراقبت از پوست حلزون ، بهترین گزینه برای حفظ زیبایی و سلامت پوست است. همچنین ترکیبات موجود در محصولات مراقبت از پوست حلزون با خاصیت های درمانی برای بهبود التهابات پوستی و جوانسازی پوست صورت بسیار مفید هستند

خرید کرم ضد چروک و پیری حلزون Venzen Snail

بهترین کرم جوانساز حلزون

حلزون تراپی چیست و آشنایی با مزایا و معایب آن

حلزون تراپی یا حلزون درمانی برای پوست صورت برای اولین بار در شرق آسیا انجام شد. در ایام قدیم از حلزون برای درمان التهابات و زخم های سطحی پوست استفاده میشد.در این روش ابتدا پوست صورت را کاملا تمیز میکنندسپس تعدادی حلزون زنده بر روی گونه و پیشانی قرار داده می شود تا حلزون ها روی پوست صورت حرکت کنند.با حرکت حلزون روی پوست صورت مخاط حلزون به پوست صورت مالیده میشود .

مزایای حلزون تراپی

 ترشحات این حلزون کوچک و لزیج سرشار از پروتئین، آنتی اکسیدان ، اسید گلیکولیک و دیگر مواد مغذی پوست است که هنگام حرکت روی پوست صورت،مخاط تولید شده آنها رو پوست صورت میچسبد و با حرکت حلزون این ترشحات معجزه گر روی صورت ماساژ داده میشوند و به منافذ پوست نفوذ کرده و باعث مرطوب شدن پوست، تسکین التهاب پوست، لایه برداری و پاکسازی پوست و از بین بردن لکه‌ها و تیرگی های پوست میشود.همچنین گفتنی است مخاط باقی مانده از حلزون بر روی پوست، بهترین جوانساز است و همچنین تاثیر خیلی خوبی در بازسازی و ترمیم سلول های پوست صورت دارد که کمک می کند تا پوست آسیب دیده از اشعه مضر نور خورشید ترمیم و درمان شود، که این از فواید شگفت انگیز حلزون برای پوست است.

بهترین کرم جوانساز و لیفت حلزون

معایب حلزون تراپی

 مخاط حلزون هیچ عارضه جانبی ندارد.در موارد بسیار نادری ممکن است افراد به مواد ترشح شده از حلزون آلرژی داشته باشند ، مثل آلرژی به هر نوع ماده دیگری ، و برای پیشگیری از چنین اتفاقاتی ، بهتر است قبل از اینکه به طور کامل از حلزون تراپی استفاده کنید، برای چند دقیقه در قسمتی از بازوی  خود تست کنید. اگر بعد از گذشت یک ساعت، قرمزی یا تحریکی روی پوست مشاهده نشد، می توانید از این روش برای پوست صورت استفاده کنید. از دیگر معایب حلزون تراپی این است که، شاید بسیاری از افراد نتوانند قرار گرفتن حلزون روی صورتشان را تحمل کنند و چندششان شود و یا اینکه برایشان ترسناک باشد که یک خزنده چسبناک روی صورتشان حرکت کند.

چند وقت یک بار میتوان حلزون تراپی انجام داد؟

برای انجام دادن حلزون تراپی ابتدا باید صورت را کاملا تمیز کرده و چند حلزون تازه که از صدف بیرون آمده است را روی پوست صورت یا گردن یا هرجای دیگر بدن که نیاز به ترمیم و جوانسازی دارد بگذارید. حلزونهای در حال حرکت حدودا 35 دقیقه روی تمام قسمتهای مورد نظر حرکت میکنند و با تولید ژل مخصوص یک ماسک طبیعی حلزون روی پوست بوجود می آورند این ژل بهترین ماسک جوانساز و لایه بردار است که دارای خواص بسیار مفیدی برای پوست است.طبق توصیه کارشناسان افراد بالای 30 سال هر شش ماه یک بار حلزون تراپی را تکرار کنند و افراد بالای چهل سال هر 4 ماه یک بار می توانند این عمل جوانسازی پوست را انجام دهند. 

و اماسخن پایانی...

سلامت پوست بدن و صورت ابتدایی ترین و مهم ترین ملاک زیبایی و نشاط است ، برای حفظ و نگهداری از پوست باید نکات زیادی را رعایت کنیم و از انواع محصولات مراقبتی در این زمینه استفاده کنیم.همانطور که در بالا مفصل صحبت کردیم ترشحات حلزون سرشار از ترکیبات مهم و پایه ی ،بافت پوست است که هر چقدر از این مواد در پوست فراوان باشد ، پوست سفت تر و شاداب تری خواهید داشت . بهترین کرم لیفت و جوانساز حلزون و بهترین سرم حلزون میتواند به شما برای داشتن پوستی هر چه جوانتر و شاداب تر کمک کند.

از محصولات مرتبط هم دیدن فرمایید
12,000
کلاژن ساز قوی جوان ساز و ضد چروک حاوی مقادیر بالای ابرسان حاوی ترشحات موکوس حلزون جلوگیری از پیری زود هنگام پوست لیفت کننده و حاوی انتی اکسیدان مواد مغذی ویتامین و پروتيین مورد نیاز  از بین برنده تیرگی های...
تمام شد!
54,000
حاوی عصاره جنسینگ قرمز ساخته شده از ترشحات حلزون بازسازی کننده و تقویت کلاژن سازی ترمیم کننده چین و چروک اطراف چشم جلوگیری کننده از پیری و شل شدگی پوست از بین برنده سیاهی و تیرگی و پف دور چشم  وزن ۲۰ گرم/تاریخ...
تمام شد!
90,000
از بین برنده لکحاوی آلانتویین طبیعیدرمان شل شدگی پوستلیفت و سفت کننده پوستافزایش خاصیت ارتجاعیدارای مقادیر بسیار ابرسانحاوی کلسیم -هیالورونیک اسیدحاوی کلاژن - پروتئین - ویتامینافزایش درخشندگی و شادابی پوستجلوگیری از...
تمام شد!
90,000
کلاژن ساز و ضد پیری رفع سیاهی و تیرگی دور چشمبرطرف کننده گودی و پف چشمترمیم کننده و ضد چین و چروک اثر لیفتینگ و ابرسانی و جوانسازیحاوی ترشحات حلزون و عصاره برگ بامبوتغذیه کننده و روشن کننده پوست اطراف چشمحجم 35 گرم /...
تمام شد!
60,000
ضد چین و چروکبازسازی بافت صورتدرمان خشکی و تیرگی پوستکاهش آثار جای جوش و زخمافزایش قدرت نوسازی پوستصاف و درخشان کننده صورت آبرسانی فوق العاده ضد التهابافزایش درخشش و شفافیت پوستبهبود تیرگی، کدری و لکه‌های پوستاز بین...
تمام شد!
105,000
حاوی مخاط حلزون خواص ضد میکروب از بین برنده چین و چروک غنی شده با عصاره جنسینگ روشن کننده پوست تا چندین درجه قابلیت ارتجاعی پوست را تحریک میکند به حفظ شادابی ,سلامت پوست کمک میکند مرطوب کننده و از بین برنده...
تمام شد!
70,000
ژل لایه بردار حلزونپاکسازی عمقی منافذ بازتمیز کننده عمقی پوستقابل استفاده برای کل بدنپاک کننده عالی منافذ صورتروشن کننده و رفع تیرگی پوستمناسب انواع پوست و ضد حساسیتحاوی عصاره حلزون و اسید هیالورونیکدارای مواد مغذی و...
تمام شد!
77,000
 حاوی مخاط حلزون ضد چین و چروک قوی حاوی طلای نانو  24k و ابریشم  مناسب انواع پوست خانم ها و اقایان جلوگیری از پیری زودرس پوست و ضد چروک لیفت کننده قوی پوست جلوگیری از شل شدگی مرطوب کننده و اثر نرم کنندگی فوق...
تمام شد!

دسته بندی محصولات