برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

راهنمای خرید براش و ابزار آرایشی

2 سال پیش

آرایش کردن کاری لذت بخش برای اغلب خانم است ،آرایش کردن و زیباتر به نظر رسیدن حس خوشایندی به افراد میدهد،جالب است بدانید در یک نظر سنجیدر بریتانیا صورت گرفته ، ۲۸ درصد از زنان برای داشتن احساس خوب نسبت به خودشان به سراغ آرایش می روند.۱۷ درصد از زنان در این نظر سنجی گفته‌اند که اگر آرایش نداشته باشند قرار‌های مهم خود را کنسل می‌کنند.۱۴ درصد از زنان حتی جرات بیرون آمدن از خانه بدون داشتن لوازم آرایش داخل کیف‌شان را ندارند.وقتی آرایش تا این اندازه برای خانمها مهم است پس درباره ابزار آرایشی بیشتر بدانید!

لازمه داشتن آرایشی زیبا

برای داشتن آرایشی زیبا،یکدست و طبیعی استفاده کردن از محصولات آرایشی با کیفیت بسیار مهم است،ولی در کنار آن استفاده از ابزار آرایش با کیفیت نیز نتیجه کار را بسیار عالی و یکدست میکند.فید کردن آرایش و محو کردن خطوط آرایش بسیار مهم است.

اهمیت بیوتی بلندر در یکدست کردن آرایش

افرادی که به صورت حرفه ای آرایش می کنند ،می دانند که مهم ترین مسئله در آرایش کردن صورت، بلندینگ با ظرافت و حرفه ای است این امر با تجربه بالا و علاقه زیاد امکان پذیر است. دو عامل مهم در بلندینگ حرفه ای:داشتن ماده آرایشی با کیفیت و بیوتی بلندر با کیفیت است.بعضی از مواد آرایشی که خیلی غلیظ نیستند به راحتی و حتی با استفاده از انگشتان دست نیز به طور یکنواخت روی صورت پخش می شوند. با این حال، مواد آرایشی غلیظ مثل کرم ها و فونداسیون های دارای فرمولاسیون کرم که رنگدانه زیادی دارند، نیاز به ابزارهای بلندینگ مناسبی می باشند. این ابزارها که بیوتی بلندر نام دارند، کمتر توسط افراد غیرحرفه ای مورد توجه قرار می گیرند ولی باید بدانید که اگر می خواهید پوستتان پس از آرایش مصنوعی به نظر نرسد،حتما از بیوتی بلندر استفاده کنید.

اهمیت بیوتی بلندر

توصیه های استفاده از  بیوتی بلندر

ابتدا با پرایمر پوستتان را برای آرایش حاضر کنید، بعد از این مرحله نوبت استفاده از کرم پودر است ،برای پخش کردن کرم پودر روی صورت می‌توانید از براش‌های مخصوص یا از انواع بیوتی بلندر مرطوب استفاده کنید. برای بهتر بلندینگ کردن روی اسفنج را کمی مرطوب کنید.خوب است دو تا اسفنج داشته باشیم. یکی را مرطوب کنیم و دومی را خشک نگه داریم. به این ترتیب هنگام آرایش، هر جا کرم زیادی شد یا نیاز به پاک کردن داشت، از اسفنج خشک استفاده می‌کنیم.خیلی مهم است که بعد از میک آپ، اسفنج‌مان را بشوییم. اسفنج مرطوب محل خوبی برای زندگی باکتري‌هاست. پس هر بار آن را با آب و شامپو یا آب و صابون می‌شوییم و می‌گذاریم خوب خشک شود.زمان استفاده از پد اسفنجی‌مان، حدود سه ماه است. بهتر است بعد از سه ماه، اسفنج نو بخریم.بیوتی بلندر را در انواع رنگها و طرحها میتوانید خریداری کنید که هر کدام کاربرد اختصاصی دارند.

استفاده از بیوتی بلندر

انواع براش آرایشی و اهمیت استفاده از آن

براش های آرایشی کمک می کنند که آرایش صورت شما بسیار زیبا و بی نقص باشد و تمامی مواد آرایشی را به خوبی روی صورت شما پخش می کنند.براش یکی از ابزارهای پر کاربرد در آرایش است که بدون آن آرایش کردن صورت خیلی سخت می شود. در واقع انواع براش آرایشی به ما کمک می کنند که کرم پودر، رژگونه، سایه چشم، پنکیک و حتی خط چشم را روی صورت خود به نمایش در آوریم.در ادامه با انواع براش و کاربرد آنها آشنا می شوید:

انواع براش آرایش

  • براش آرایشی مخصوص کرم پودر
  • براش آرایشی مخصوص پودر
  • براش آرایشی مخصوص رژ گونه
  • براش آرایشی مخصوص سایه چشم
  • براش آرایشی بادبزنی
  • براش و برس آرایشی مخصوص ابرو
  • براش آرایشی مخصوص رژ لب

براش آرایشی

براش آرایشی مخصوص کرم پودر

برای پخش کردن کرم پودر روی صورت خود می توانید از براش های آرایشی مخصوص کرم پودر که به آن ها براش استیپلینگ هم می گویند استفاده کنید. این براش ها دارای سر تخت و گردی هستند که بسیار نرم و لطیف می باشند و کار کردن با آن ها بسیار لذت بخش است. کاربرد براش های آرایشی استیپلینگ در پخش کردن کرم پودر و کانسیلر است.از این براش آرایشی برای پخش کردن کرم پودرهای مایع روی پوست استفاده می شود ولی می توان از آن در رژگونه زدن هم استفاده کرد.از براش کرم پودر میتوانیم برای زدن رژ گونه،کرم فیکساتور ، هایلایتر و برانزر کردن نیز استفاده نمود.مقدار مورد نیاز کرم را با نوک انگشت‌هایتان روی نواحی مختلف پوست صورت بزنید و سپس با استفاده از براش آن را پخش کنید. لازم است که حرکت براش بر روی پوست به صورت دورانی انجام شود تا بهترین نتیجه به دست آید، این روش برای صرفه جویی در استفاده از کرم پودر مناسب است.

براش کرم پودر

براش آرایشی مخصوص پودر

این نوع از براش همانطور که از نامش پیداست مخصوص لوازم آرایشی است که به صورت پودر می باشند. مانند پودر بیک و پودر فیکس، رژگونه، پنکک و … . کاربرد براش آرایشی پودری بسیار است و لازم است که هر خانمی که به آرایش کردن علاقمند است، یکی از این براش ها را در کیف لوازم آرایش خود داشته باشد.از آن جایی که این براش در بیشتر ست های براش آرایشی موجود است، می توان به کاربرد بی اندازه آن پی برد. براش آرایشی پودری بسیار متراکم و پر پشت است و دارای موهای نرم و بلند می باشد.با استفاده از این براش می توانید پنکیک و کرم پودر را به خوبی روی صورت خود پخش کنید و آرایش پوست یکدست و صاف داشته باشید.از براشهای بزرگ و متراکم میتوانید چند منظوره استفاده کنید و تمام کارهای کرم پودر و پودر زدن را با این براشها انجام دهید.

براش مخصوص پودر

براش آرایشی بادبزنی

یکی از کاربردهای براش بادبزنی این است که می توانید با آن رژگونه بزنید.با براش بادبزنی می توان پودر فیکس و برانزر را روی صورت به خوبی پخش کرد.از این براش می توان برای ریختن پودر های اضافی از روی صورت هم استفاده کرد. به عنوان مثال اگر مقداری از سایه چشم شما زیر چشم و روی گونه ها ریخته است، می توانید با براش بادبزنی آن را از بین ببرید و مانند بادبزن آن را از روی صورت بتکانید.بعلاوه می توانید از براش بادبزنی برای زدن هایلایتر هم استفاده کنید. با استفاده از براش بادبزنی می توانید روی استخوان بینی و نوک بینی، و روی گونه خود هایلایتر بزنید و از زیبایی چهره خود حیرت زده شوید.

براش بادبزنی

براش آرایشی مخصوص سایه چشم

اگر دوست دارید چشم‌هایتان آرایشی جذاب و گیرا داشته باشند، استفاده از سایه‌های زیبا به ویژه سایه چشم اسموکی ایده خوبی برای شما خواهد بود، به شرط اینکه با خرید براش آرایشی مناسب سایه این کار را به درستی انجام دهید. براش مخصوص سایه چشم، براشی کوچک، نازک و تخت است که می‌تواند جزئیات آرایش چشم را برجسته‌تر کند. نوک این برس فشردگی زیادی دارد تا بتواند پیگمنت‌های بیشتری از رنگ سایه را روی پلک انتقال دهد و رنگی قوی‌تر ایجاد کند.براش مخصوص سایه را داخل سایه بزنید و سپس سراغ خط رویش مژه‌ها بروید. زدن سایه باید از بخش داخلی چشم شروع شود و رو به بیرون امتداد پیدا کند.

براش سایه چشم

براش و برس آرایشی مخصوص ابرو

این براش برای هاشور کردن ابرو، سایه ابرو و زدن ژل ابرو استفاده می شود و با آن می توانید فرم و شکل ابروهای خود را تغییر دهید.یکی از فاکتورهای مهم زیبایی در دنیای امروز، داشتن ابروهای پرپشت و زیبا است. به جز روش‌های تغذیه‌ای و مراقبتی، آرایش درست ابروها با استفاده از براش آرایشی مناسب طراحی ابرو اهمیت بسیار زیادی دارد. براش مخصوص ابرو معمولا برسی زاویه‌دار است که هم می‌تواند از پس شکل دادن به ابرو برآید و هم  داخل آن را پر کند. شکل دادن به تاج و دم ابرو به عهده بخش تیز و زاویه‌دار براش است و از طرف دیگر برای محو کردن سایه می‌توان استفاده کرد. این وسیله آرایشی برای خانم‌هایی مناسب است که استفاده از سایه ابرو را به مداد ابرو ترجیح می‌دهند و در عین حال دوست دارند خطوطی تمیز و مثل مداد ابرو در ابروهایشان داشته باشند که طبیعی‌تر به نظر می‌رسند. از براش زاویه‌دار می‌توان برای آرایش چشم و سایه گربه‌ای هم استفاده کرد.

براش و برس ابرو

فرمژه چیست و چه کاربردی دارد؟

فرمژه ابزاری ساده و در عین حال بسیار مفید است. فرمژه  با حالت دادن به مژه های صاف و افتاده آنها را بلندتر و زیباتر نشان میدهد و باعث میشود چشمها بزرگتر  براق تر به نظر بیاید.

مو چین چیست ؟

برای منظم و مرتب کردن ابروها تنها ابزار مهم و ضروری موچین است .موچین ابرو یکی از لوازم آرایشی واجب همه خانم هاست بنابراین باید هنگام خرید به جنس و کیفیت آن توجه زیادی داشته باشید به خصوص این که در صورت شستشو زنگ نزند و نوک موچین بتواند ظریف ترین موها را هم بگیرد. نقش ابروها و قاب ابرو تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی و جذابیت چهره دارد ، معمولا در سالن های زیبایی برای حفظ ظرافت ابروها از موچین برای برداشتن موهای اضافه اطراف ابرو استفاده می شود.

سخن پایانی

اگر قصد خرید بیوتی بلندر و براش آرایشی را دارید لازم است که ابتدا با انواع مختلف بیوتی بلندر و براش آرایشی آشنا شوید. برای داشتن یک خرید موفق یا یک آرایش زیبا مهم ترین نکته آشنایی با کاربرد براش های آرایشی است. کاربرد انواع براش ها متفاوت است اما برخی از آن ها چند کاره هستند. پنج براش آرایشی که برای همه داشتن آن ضروری است : براش پودر و کرم پودر، براش بادبزنی ، براش سایه چشم ،  براش ابرو و برس ابرو و براش کانسیلر از جمله براش های بسیار پرکاربرد هستند که می توان برای پخش کردن انواع لوازم آرایشی از آن ها استفاده کرد. بدون استفاده از ابزار آرایشی نمی توانیم آرایشی یکدست و بی نقص داشته باشیم.

خرید براش و ابزار آرایشی از فرین بیوتی

از محصولات مرتبط هم دیدن فرمایید
240,000
شامل ۳۲ عدد براش براش ها با موی بسیار نرم و لطیف قابلیت شستشو دارد بدون ریزش موها شامل انواع براش های سایز کوچک و بزرگ انواع براش های سایه-رژگونه-کرمپودر-پودرها و ... دارای یک عدد کیف بزرگ مخصوص براش ها یا...
تمام شد!
26,000
ضد حساسیت4رنگ بسیار زیبانرم و انعطاف پذیردارای سری سیلیکونیطراحی بسیار زیبا و فانتزیضد حساسیت و انتی باکتریالبدون اسیب رساندن به پوستقابل استفاده برای انواع ماسک و کرم
140,000
کیفیت بسیار بالاقابلیت شستشو داردشامل 10 عدد براشتراکم مویی بسیار بالارنگ خاص طلایی صورتیطراحی فوق العاده شیک و زیبابدون ریزش و موهای نرم لطیف
تمام شد!
مقالات مرتبط با این محصول

راهنمای خرید بهترین سرم پوست

فرانک متقی 2 سال پیش

دسته بندی محصولات